news-background
news-background

«سوپرانوز» پس از یک دهه همچنان یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های سال 2017

سریال «سوپرانوز» (The Sopranos) پس از گذشت یک دهه هنوز توسط مخاطبین کشف می‌شود. حتی در عصر طلایی تلویزیون که گزینه‌های پرشماری برای تماشا از تلویزیون موجود است، رده‌بندی سال 2017 شرکت «کام‌کست» برای پربیننده‌ترین سریال‌ها بر روی سیستم‌های VOD نشان می‌دهد که مخاطبین جدید دائماً به تماشای «سوپرانوز» می‌نشینند.

طبق اعلام شرکت ارتباطات کابلی «اکس‌‌فینیتی» متعلق به «کام‌کست»، سریال «سوپرانوز» به ویژه در منطقه شمال شرقی ایالات متحده عملکرد خوبی دارد و در 5 نقطه در میان 20 سریال پربیننده جای گرفته است. مناطق فیلادلفیا (رتبه 6)، بوستون (رتبه 10)، و پیتسبرگ (رتبه 12) هنوز به «تونی» و دار و دسته‌اش علاقه نشان می‌دهند. این مسئله با توجه به این که قسمت آخر سریال در سال 2007 یعنی حدود 10 سال قبل از شبکه HBO پخش شد جالب توجه است. سریال «شنود» (The Wire) شبکه HBO نیز همچنان مورد توجه مخاطبین به خصوص در محل وقوع داستان یعنی بالتیمور است.

سریال «بازی تاج‌وتخت» همچون سال گذشته در تمامی مناطق صدر جدول پربیننده‌ترین سریال‌های سال 2017 را تصاحب کرده و مخاطبین مستمراً به دیدن سریال از فصل اول آن اقدام می‌کنند. سریال‌های دیگر شبکه‌های کابلی مانند «Shameless»، «Power»، «Outlander»، و «Big Little Lies» هم در چنین وضعیتی به سر می‌برند.

شرایط در دیگر نقاط به خصوص ایالات جنوبی آمریکا کمی متفاوت است و مجموعه‌هایی چون «دارا و ندارها»ی شکبه OWN و «رسوایی» شبکه ABC در میان 20 سریال پربیننده قرار دارند. سریال انیمیشن «ریک و مورتی» نیز در دنور، پورتلند، سان فرانسیسکو، و سیاتل در بین 10 سریال پربیننده قرار دارد اما در جنوب و ایالت فیلادلفیا و فلوریدا جایی در این فهرست ندارد.

«استیو میر» مدیر استراتژی ویدئویی «کام‌کست» یادآور می‌شود که امسال اپلیکیشن موبایل «اکس‌فینیتی» موسوم به «اکس 1» برای اولین بار دسترسی به نت‌فلیکس را برای مشتریان فراهم آورده است و به همین علت میزان استفاده از آن با رشد قابل توجهی همراه بوده است. سال گذشته در مجموع 4 میلیارد ساعت محتوای ویدئویی در اپلیکیشن موبایل «اکس 1» عرضه شد، اما این رقم با اضافه شدن نت‌فلیکس به 5 میلیارد ساعت افزایش یافته است.

  فهرست پربیننده‌ترین سریال‌های 2017 آمریکا در دستگاه‌های VOD:  
  1. Game of Thrones (HBO)
  2. This Is Us (NBC)
  3. The Simpsons (FXX, Fox)
  4. The Big Bang Theory (CBS, TBS)
  5. Shameless (Showtime)
  6. Power (Starz)
  7. Family Guy (Fox, Adult Swim, TBS)
  8. Outlander (Starz)
  9. Homeland (Showtime)
  10. Chrisley Knows Best (USA)
  11. Rick and Morty (Adult Swim)
  12. Designated Survivor (ABC)
  13. Teen Mom 2 (MTV)
  14. Empire (Fox)
  15. Big Little Lies (HBO)
  16. The Walking Dead (AMC)
  17. The Mick (Fox)
  18. The Sopranos (HBO)
  19. Law & Order: SVU (NBC, USA)
  20. Bob’s Burgers (Fox, Adult Swim, TBS)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ دی ۱۳۹۶ ۱۶:۲۲

سریال سوپرانوز بدون شک جزء بی نظیر ترین و بهترین سریال های تلویزون و همیشه یه یادماندنی. از نظر شخصیت پردازی بسیار عالی و هیچ کم و کاستی نداشت و داستانی بسیار حرفه ای و رئالیسم و سرشار از اتفاقات تراژدیک. جیمز گاندولفینی فقید با ایفای نقش در این سریال در یادها جاودانه شد و همیشه در خاطر ما می ماند و همینطور سایر بازیگران این سریال همچون دومینیک کیانزه و تونی سیریکو و هنوز هم با گذشت 10 سال از اتمام سریال داستان آن برای مخاطبین تازگی دارد و تلویزیون آمریکا هم نظیر این سریال رو به خودش ندید. در سال گذشته شایعاتی برای از سرگیری سریال شنیده شد که ولی دیوید چیس خالق سریال گفت به دلیل کامل نبودن تیم بازیگری این تصمیم منتفی است

نمایش اسپویل