news-background
news-background

سونی با همکاری نویسندگان Venom فیلمی براساس One Punch Man می‌سازد

«اسکات روزنبرگ» و «جف پینکنر» برای نگارش فیلمنامه‌ی فیلمی لایو-اکشن براساس مانگای «وان پانچ من» (دانلود انیمه One-Punch Man با لینک مستقیم) برای سونی پیکچرز انتخاب شدند. «آوی آراد» و «آری آراد» تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«وان پانچ من» که به‌شدت در ژاپن و سایر نقاط جهان محبوب است، داستان ابرقهرمانی به نام «سایتاما» را روایت می‌کند که می‌تواند هر رقیبی را با یک تک ضربه‌ی مشت شکست دهد اما از روی ملال به دنبال حریفی درخور است. این وب‌کامیک که در سال ۲۰۰۹ توسط یک هنرمند ژاپنی با نام مستعار «وان» منتشر شد، به سرعت جای خود را در میان مخاطبین پیدا کرد. در سال ۲۰۱۲ انتشارات شوئیشا مانگای «وان پانچ من» را با تصویرگری «یوسوکه موراتا» را عرضه کرد.

تاکنون بیش از ۳۰ میلیون کپی از این مانگا در سراسر دنیا به فروش رفته است. نسخه‌ی انگلیسی زبان مانگا در سال ۲۰۱۵ توسط «وی‌آی‌زی میدیا» منتشر شد و شماره‌ی اول و دوم آن به فهرست پرفروش‌ترین مانگاهای نیویورک تایمز راه پیدا کرد و نامزد دریافت جایزه‌ی «هاروی» شد. از آن پس شهرت مانگا موجب تولید انیمه‌ای تحسین شده و بازی‌های ویدیویی شد.

منابع نزدیک به سونی ادعا می‌کنند که سونی با توجه به محبوبیت مانگا به شدت هیجان‌زده است. روزنبرگ و پینکنر فیلم پرفروش «ونوم» (Venom) و نیز فیلم‌های «جومانجی» (Jumanji) را برای سونی به نگارش درآورده‌اند. «جومانجی: مرحله‌ی بعد» (Jumanji: The Next Level) دسامبر گذشته روی پرده رفت و ۷۹۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۵:۰۲

ببینیم اینو میخوان به چه افتضاحی تبدیل کنن :/

نمایش اسپویل
۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۴:۰۵

پروژه گند زدن به انیمه ها هم کلید زده شد

نمایش اسپویل