news-background
news-background

سونی عنوان رسمی «مرد عنکبوتی ۳» را اعلام کرد؛ اکران تنها در سالن‌های سینما

یک روز پس از آنکه «تام هالند»، «جیکوب باتالون» و «زندیا» هریک در صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی عنوان متفاوتی برای «مرد عنکبوتی ۳» به اشتراک گذاشتند و هواداران را گیج و مغشوش کردند، سونی رسماً اعلام کرد که این قسمت «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) خواهد بود. فیلمبرداری این پروژه از اواخر سال ۲۰۲۰ در آتلانتا آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

هالند روز گذشته در مصاحبه با «یاهو» از صحنه‌های اکشن فیلم گفته بود: «نسخه‌ای از یک صحنه‌ی مبارزه در فیلم را سه یا چهار روز قبل دیدم که حدود یک ماه در حال فیلمبرداری‌اش بودیم، و می‌توان گفت که به راحتی تحسین‌برانگیزترین صحنه‌ی مبارزه‌ای است که در یک فیلم ابرقهرمانی دیده‌ام. هوش از سرم پراند.»

انتظار می‌رود که «راهی به خانه نیست» دنیاهای موازی را معرفی کند و «بندیکت کامبربچ» در نقش «دکتر استرنج» در غیاب «مرد آهنی» و «رابرت داونی جونیور»، راهنمای «پیتر پارکر/مرد عنکبوتی» باشد. این فیلم بنا بر گفته‌ی «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول مستقیماً به وقایع سریال «وانداویژن» (WandaVision) و «دکتر استرنج و دنیاهای موازی جنون» پیوند می‌خورد. شایعه‌ی بازی «اندرو گارفیلد» و «توبی مگوایر» در نقش نسخه‌های دیگر «پیتر پارکر» به گوش رسیده، اما هالند این گزارش‌ها را تأیید نکرده است.

فایگی پیش از پخش اولین قسمت «وانداویژن» در مصاحبه‌ای گفته بود که گمانه‌زنی‌های هواداران را می‌خواند: «بعضی از آن‌ها را خوانده‌ام. اما تردید دارم که همه‌ی گمانه‌زنی‌ها را خوانده باشم. نکته‌ی جذاب گمانه‌زنی‌های آنلاین در مورد کارهای ما این است که گاهی بی‌ربط است و گاهی به شکلی بهت‌آور نزدیک به واقعیت، و این در طول چند سال اخیر اتفاق افتاده.»

«مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» دسامبر سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. اما پیش از آن فیلم‌های «بیوه سیاه» (Black Widow) «اسکارلت جوهانسن» در تاریخ ۷ می، «شانگ چی» (Shang-Chi And the Legend of the Ten Rings) در تاریخ ۹ ژوئیه و «جاودانان» (Eternals) در تاریخ ۵ نوامبر اکران خواهند شد. «ونوم: بگذار کشتار شود» (Venom: Let There Be Carnage) سونی نیز ۲۵ ژوئن آینده روی پرده می‌رود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ اسفند ۱۳۹۹ ۱۶:۰۸

چشم انتظار همشون در سینما و فروش آنها

نمایش اسپویل