news-background
news-background

سونی دو فیلم زن-محور Jackpot و Madame Web را در دنیای Spider-Man می‌سازد

استودیوی سونی دنیای «مرد عنکبوتی» (دانلود فیلم Spider-Man: Far From Home با لینک مستقیم) مارول را با یک فیلم ابرقهرمانی زن-محور گسترش می‌دهد. سونی پیکچرز «مارک گاگنهایم» را برای نگارش فیلمنامه‌ی «جکپات» (Jackpot) انتخاب کرده است. گاگنهایم سابقه‌ی نویسندگی بخش‌هایی از کتاب‌های کامیک این شخصیت‌ مبارز علیه جرم و جنایت را با همکاری «برایان رید» دارد.

«جکپات» یک ابرقهرمان زن با قدرت‌هایی استثنایی است و تاریخچه‌ی او در کتاب‌های کامیک کمی پیچیده‌. اولین روایت او دانشمندی به نام «سارا ارت» بود که در حین بارداری و تحقیق بر روی‌ ژن‌ها، در معرض ویروس «لات ۷۷۷» (Lot 777) قرار می‌گیرد و دی‌ان‌ای او بازسازی می‌شود. فرزند او سالم به دنیا می‌آید اما متوجه می‌شود که قدرت‌هایی ابرانسانی به دست آورده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

او در نهایت از مبارزه با جنایات خسته می‌شود و وظیفه‌ی خودش را به «آلانا جابسن» می‌سپارد اما برای به دست آوردن توانایی‌های ابرقهرمانی «جکپات» باید هورمونی را فرو ببرد. او در نهایت وقتی با «مرد-عنکبوتی» همکاری می‌کند تا یک شخصیت شرور را به دام بیندازد کشته می‌شود. ارت سپس دوباره به وظیفه‌ی قبلی خود بازمی‌گردد و همچنان که از فرزند خود مراقبت می‌کند به مبارزه علیه جنایت می‌پردازد.

گاگنهایم سابقه‌ی نویسندگی در کامیک‌های «آکوامن»، «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» و «سوپرمن/بتمن» و بازی ویدیویی «ندای وظیفه ۳» (Call of Duty 3) را دارد. در عرصه‌ی تلویزیون نیز آثار او شامل اپیزودهایی از «نظم و قانون»، «جک و بابی»، «سی‌اس‌آی: میامی» می‌شود و اخیراً برای اقتباس از «پیامبر» (Prophet)، شخصیت کامیکی که توسط «راب لایفلند» خالق «ددپول» به وجود آمد، انتخاب شده است. او برای اولین بار در سریال «افسانه‌های فردا» (دانلود سریال Legends of Tomorrow با لینک مستقیم) کارگردانی را تجربه کرد.

سونی با اسپین‌آف «ونوم» (دانلود فیلم Venom با لینک مستقیم) که دنباله‌ی آن هم ساخته شده، به موفقیت‌های بزرگی رسید. آن‌ها فیلمی برای شخصیت «موربیوس» (دانلود فیلم Morbius با لینک مستقیم) با بازی «جرد لتو» در دنیای «مرد عنکبوتی» نیز به تولید رسانده‌اند و «ریچارد ونک» نویسنده‌ی «ایکوالایزر» (دانلود فیلم Equalizer با لینک مستقیم) در حال نگراش فیلمنامه‌ی «کریون شکارچی» (Kraven the Hunter) است. برای شخصیت‌های «سیلک» (Silk) و «نایت‌واچ» (Nightwatch) نیز فیلم‌هایی در حال توسعه است.

ورایتی نیز چهارشنبه هفته گذشته گزارش داد که «اس‌جی کلارکسون» برای کارگردانی فیلم «مادام وب» (Madame Web) سونی و مارول انتخاب شده و «شارلیز ترون» یکی از گزینه‌های بازی در آن است. سپتامبر سال ۲۰۱۹ سونی نویسندگان «موربیوس» را استخدام کرد تا فیلمی براساس شخصیت «مادام وب» توسعه دهند و حالا به نظر می‌رسد که استودیو با کلارکسون برای کارگردانی به توافق رسیده است.

«شارلیز ترون» و «ایمی‌ آدامز» از گزینه‌های بازی در فیلم «مادام وب» بوده‌اند. کلارکسون بیشتر با پروژه‌های تلویزیونی «دکستر» (دانلود سریال Dexter با لینک مستقیم) و «متل بیتس» (دانلود سریال Bates Motel با لینک مستقیم) و اخیراً «وراثت» (دانلود سریال Succession با لینک مستقیم) شناخته می‌شود. این کارگردان زن سابقه‌ی همکاری در سریال‌های ابرقهرمانی «جسیکا جونز» و «مدافعان» (دانلود سریال The Defenders با لینک مستقیم) را دارد. او اخیراً اپیزود آزمایشی اسپین‌آف «بازی تاج‌وتخت» (دانلود سریال Game of Thrones با لینک مستقیم) را نیز کارگردانی کرد اما HBO آن را نپذیرفت. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«مادام وب» دست کم در کتاب‌های کامیک زنی میان‌سال است که از توانایی‌های ذهنی ویژه‌ای برخوردار است. این شخصیت زن پررنگی در دنیای «مرد-عنکبوتی» ندارد بنابراین باید دید استودیو چه برنامه‌هایی برای او دارد. بدیهی است که تاریخ اکران این پروژه مشخص نباشد، اضافه شدن کلارکسون به یک پروژه‌ی ابرقهرمانی دیگر به اندازه‌ی کافی هیجان‌انگیز خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ خرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۴۸

فیلمای زن محور هم فیلمای خوبی هستن ولی با درجه سنی R

نمایش اسپویل
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۵۰

? ?

نمایش اسپویل