news-background
news-background

سونی تاریخ اکران دو اسپین‌آف بدون عنوان Spider-Man را اعلام کرد

فیلم «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» (Venom: Let There Be Carnage) سونی از فروش جهانی  ۲۸۷ میلیون دلاری عبور کرده اما با فروش بیش از ۸۵۰ میلیون دلاری قسمت اول فاصله زیادی دارد. با این حال استودیو به‌راحتی به تولید فیلم در دنیای ابرقهرمانی «مرد عنکبوتی» و پارو کردن پول اعتقاد دارد حتی اگر در این پروژه‌ها پای استودیوی مارول در میان نباشد. پروژه بزرگ بعدی سونی جدا از «راهی به خانه نیست» (No Way Home)، اسپین‌آف «موربوس» (Morbius) با بازی «جرد لتو» خواهد بود که ژانویه ۲۰۲۲ روی پرده می‌رود، اما فیلم‌های بیشتری در سال ۲۰۲۳ از راه می‌رسند.

«کریون شکارچی» (Kraven The Hunter) به کارگردانی «جی.سی. شاندور» و بازی «آرون تیلور جانسون» بریتانیایی نیز قرار است ۱۳ ژانویه سال ۲۰۲۳ اکران شود، اما علاوه بر این پروژه‌ها، «هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که دو یلم بدون عنوان در ماه‌های ژوئن و اکتبر دو سال آینده روی پرده می‌رود.

یکی از فیلم‌های احتمالی و منطقی‌تر «ونوم ۳» و فیلم دیگر اسپین‌آفی به کارگردانی «الیویا وایلد» است که پیش‌بینی می‌کنند «زن-عنکبوتی» (Spider-Woman) باشد. تولید «زن-عنکبوتی» پیش از آغاز فیلمبرداری «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling) وایلد با بازی «هری استایلز» و «فلورنس پیو» تأیید شده بود.

احتمال دیگر فیلم «موربیوس ۲» است اما نسبت به دو عنوان یادشده دیگر بعیدتر است. اما گمانه‌زنی هیجان‌انگیزتر فیلم «ونوم علیه مرد-عنکبوتی» است که «تام هاردی» و «اندی سرکیس» کارگردانان «ونوم ۲» وعده‌اش را داده‌اند و بدون همکاری مارول ساخته خواهد شد.

پیش‌تر گزارش شده بود که سونی فیلم «شش خبیث» (Sinister Six) را در دست ساخت دارد. این گروه از شخصیت‌های شرور در فیلم «راهی به خانه نیست» نقش خواهند داشت اما استودیو تأیید نکرده است که قطعاً یک عنوان سینمایی جداگانه برای آن‌ها تولید می‌کند.گ

شتاب‌زدگی سونی برای تولید قسمت چهارم «مرد-عنکبوتی» با «تام هالند» عجیب خواهد بود، اما از حالا نشانه‌های دوری «جان واتس» از چندگانه رؤیت شده چرا که او قرار است ریبوت «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four) را برای مارول بسازد. با این وجود، تصور «مرد-عنکبوتی» بعدی با کارگردانی جدید چندان دور از ذهن نیست به ویژه وقتی هالند «راهی به خانه نیست» را مثل «پایان یک چندگانه» توصیف کرده است.

تاریخ اکران فیلم‌های سونی در دنیای مرد عنکبوتی:

موربیوس (Morbius) – ۲۸ ژانویه ۲۰۲۲

کریون شکارچی (Kraven The Hunter) – ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳

فیلم بدون عنوان مارول و سونی – ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳

فیلم بدون عنوان مارول و سونی – ۶ اکتبر ۲۰۲۳

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید