news-background
news-background

سونی اکران Resident Evil: Welcome to Raccoon City و Venom 2 را به تأخیر انداخت

فیلم «رزیدنت ایول: به راکون سیتی خوش‌آمدید» (Resident Evil: Welcome to Raccoon City) سونی به پاییز آینده موکول شد. این ریبوت لایو-اکشن پیش‌تر قرار بود ۳ سپتامبر اکران شود اما سونی و اسکرین جمز اعلام کردند که این فیلم را ۲۴ نوامبر روی پرده می‌برند. هرچند این تغییر برای هواداران چندگانه ناخوشایند است، اما ریبوت در تاریخ جدید همزمان با بیست و پنجمین سالگرد انتشار بازی «رزیدنت ایول» اکران خواهد شد.

کارگردانی «به راکون سیتی خوش‌آمدید» به «جوهانس رابرتس» سپرده شده است. «هانا جان کامن»، «کایا اسکودلاریو»، و «رابی آمل» در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند. این بازیگران به ترتیب در نقش‌های «جیل ولنتاین»، «کلر ردفیلد» و «کریس ردفیلد» ظاهر خواهند شد. دیگر بازیگران فیلم «آوان جوگیا»، «تام هاپر»، «چاد روک» و «نیل مک‌دونا» خواهند بود.

تاکنون شش فیلم بلند بر اساس بازی‌های «رزیدنت ایول» با بازی «میلا یووویچ» در نقش آلیس ساخته شده است. در سال‌های اخیر اقتباس از بازی‌های ویدیویی نسبت به دهه‌های گذشته موفق‌تر عمل کرده‌اند. «سونیک خارپشت» (Sonic the Hedgehog) پارامونت یکی از اقتباس‌های پرفروش است که تولید دنباله‌ی آن هم به تأیید رسیده است.

سونی سه‌شنبه این هفته اعلام کرده بود که «ونوم: بگذار کشتار به پا شود» (Venom: Let There Be Carnage) به جای اکران در تاریخ ۱۷ سپتامبر با یک هفته تأخیر مواجه شده و ۲۴ سپتامبر روی پرده می‌رود.

دنباله‌ی «ونوم» توسط «اندی سرکیس» کارگردانی شده و «تام هاردی» برای بازی در نقش اول آن بازگشته است. هارلسون در نقش شخصیت شرور «کارنج/کشتار» ظاهر خواهد شد. قسمت اول فیلم در سال ۲۰۱۸ بیش از ۸۵۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. دنباله‌ی «ونوم» (Venom) در حین پاندمی چندین مرتبه به تعویق افتاده و آخرین بار قرار بود ۲۵ ژوئن و سپس ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ اکران شود.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید