news-background
news-background

سونی اکران Ghostbusters و Morbius را به سال ۲۰۲۱ موکول کرد

اکران عناوین تابستانی پی‌درپی به تأخیر می‌افتد و سونی در این بین چهار عنوان بزرگ خود را به سال ۲۰۲۱ موکول کرده.

هالیوود به انتظار بازگشایی سالن‌های سینما نشسته، اما این رکود ممکن است کمی به طول بینجامد. دوشنبه شب استودیوی سونی اعلام کرد که چهار فیلم تابستانی خود برای امسال را به سال ۲۰۲۱ موکول می‌کند. این تأخیرها مانند بسیاری دیگر از عناوین تا همین چند ماه پیش غیرقابل تصور می‌نمود.

سه عنوان تابستانی سونی شامل «شکارچیان روح» (دانلود فیلم Ghostbusters با لینک مستقیم)، «موربیوس» (دانلود فیلم Morbius با لینک مستقیم) با بازی «جرد لتو» و دنباله‌ی «پیتر خرگوش ۲» (Peter Rabbit 2) بر اساس اعلام استودیو در سه ماه‌ی اول سال ۲۰۲۱ اکران می‌شوند. درام «گری‌هاوند» (دانلود فیلم Greyhound با لینک مستقیم) با بازی «تام هنکس» نیز از تقویم سونی حذف شده و تاریخ اکرانش مشخص نیست. این فیلم قرار بود ۱۲ ژوئیه روی پرده برود. سونی فیلم درام «پدری» (Fatherhood) با بازی «کوین هارت» را هم از ژانویه ۲۰۲۱ به اکتبر همین سال موکول کرده است.

این تغییرات نشان می‌دهد که استودیو به بازگشایی سالن‌های سینما به صورت کامل تا پایان تابستان آینده امیدوار نیست. بسیاری از عناوین بلاک‌باستر استودیوهای بزرگ دیگر نیز در هفته‌های اخیر به سال ۲۰۲۱ موکول شده‌اند. در حال حاضر اکران چهار فیلم کلیدی از جمله انیمیشن «روح» (Soul) دیزنی و پیکسار (۱۹ ژوئن)، «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) پارامونت (۲۴ ژوئن)، «باور» (Tenet) برادران وارنر (۱۷ ژوئیه) و «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) برادران وارنر (۱۴ آگست) لغو و یا به سال ۲۰۲۱ موکول نشده است.

با این حال با توجه به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا به نظر نمی‌رسد که پخش‌کنندگان موفق به اکران این عناوین پرخرج در سالن‌های سینمای آمریکا شوند. یونیورسال اکران فیلم «سریع و خشن ۹» (Fast & Furious 9) را به سال ۲۰۲۱ موکول کرده، ام‌جی‌ام «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) از چندگانه‌ی «جیمز باند» را به جای آوریل در فصل پاییز اکران می‌کند و دیزنی اکران بازسازی پرخرج «مولان» که بازار چین را هدف گرفته، بازاریابی شده و در آستانه‌ی نمایش در سالن‌های سینما بود را لغو کرد.

  برنامه‌ی اکران جدید سونی: گری‌هاوند (Greyhound) از 6/12/2020 با تاریخی نامشخص. شکارچیان روح: آخرت (Ghostbusters: Afterlife) از 7/10/2020 به 3/5/2021 موربیوس (Morbius) از 7/31/2020 به 3/19/2021 پیتر خرگوش ۲ (Peter Rabbit 2: The Runaway) از 8/7/202 به 1/15/2021 پدری (Fatherhood) از 1/15/2021 به 10/23/2020 آنچارتد (Uncharted) از 3/5/2021 به 10/8/2021 فیلم بدون عنوان سونی و مارول از 10/8/2021 به تاریخی نامشخص  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید