news-background
news-background

انتشار زودهنگام سه قسمت اول فصل چهارم Handmaid’s Tale

سه اپیزود اول فصل چهارم سریال «سرگذشت ندیمه» (The Handmaid’s Tale) زودتر از موعد از شبکه هولو منتشر شد. این اپیزودها قرار بود امروز ۲۸ آوریل منتشر شود اما زودتر از موعد به هولو آمده‌اند. سایر قسمت‌های این فصل ده اپیزودی به صورت هفتگی پخش خواهد شد.

«سرگذشت ندیمه» محصول استودیو‌های ام‌جی‌ام است و «الیزابت ماس»، «جوزف فاینز»، «سمیرا وایلی»، «الکسیس بلدل»، «آن دود»، «مکس مینگلا»، «مدلین بروور»، «آماندا بروگل»، «بردلی ویتفورد» و «سم یاگر» در آن ایفای نقش می‌کنند. سریال «سرگذشت ندیمه» به نویسندگی «بروس میلر» از رمانی به همین نام نوشته‌ی «مارگارت آتوود» اقتباس شده است.

در انتهای فصل سوم «سرگذشت ندیمه» شخصیت «جون آزبورن»‌ با بازی «الیزابت ماس» را مجروح یافتند وقتی که با موفقیت بیش از ۵۰ کودک را به کانادا منتقل کرد. جون بخش‌هایی از «سفر خروج» کتاب مقدس را می‌خواند که در آن خداوند رنج قومش را می‌بیند و آنان را به سرزمین شیر و عسل هدایت می‌کند.

«بروس میلر» شورانر «سرگذشت ندیمه» در مورد فصل چهارم می‌گوید: «من حالا بیشتر بر روی این موضوع تمرکز کرده‌ام که سریال چگونه می‌تواند با دوران پسا-ترامپ مرتبط باشد. بخش زیادی از این فصل در مورد انتظار برای بازگشت به شرایط عادی است و اینکه چرا به شرایط عادی باید بازگشت و چه زمانی عادی به نظر خواهد رسید.»

https://www.youtube.com/watch?v=rg_160Be71g

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید