news-background
news-background

سه‌گانه جدید «جنگ ستارگان» به نویسندگان «بازی تاج‌وتخت» سپرده شد

 

دیزنی و لوکاس‌فیلم با نزدیک شدن به زمان عرضه نهمین فیلم چندگانه «جنگ ستارگان» در سال 2019 گام مهم دیگری برای ادامه این مجموعه فیلم‌های محبوب برداشتند. ساعاتی پیش اعلام شد که «دیوید بنیاف» و «دی. بی. وایس» نویسندگان سریال «بازی تاج‌وتحت» برای نگارش فیلمنامه سه‌گانه جدید «جنگ ستارگان» قرارداد به امضا رسانده‌اند.

این قرارداد برای سه فیلم جدید بسته شده و ارتباطی با اپیزود حماسه «اسکای‌واکر» که دسامبر گذشته با فیلم «آخرین جدای» آغاز شد و نیز سه‌گانه‌ای که چندی پیش اعلام شد توسط «رایان جانسون» نویسنده و کارگردان «آخرین جدای» تولید می‌شود، نخواهد داشت. هنوز تاریخی برای عرضه این فیلم‌ها درنظر گرفته نشده است.

وایس و بیناف با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص گفته‌اند: «در تابستان سال 1977 ما [با اولین اپیزود فیلم] به کهکشانی بسیار دور سفر کردیم و از آن زمان تاکنون در رؤیای آن به سر می‌بریم. از فرصتی که به ما داده شده مفتخریم و کمی از مسئولیتی که به همراه دارد هراسان، و بسیار هیجان‌زده‌ایم تا به محض پایان سریال بازی تاج‌وتخت به سراغ آن برویم.»

فیلمبرداری فصل پایانی «بازی تاج‌وتخت» با اپیزودهای بیش از حد معمول طولانی‌اش هم‌اکنون در حال انجام است تا سریال برای پخش در سال 2019 آماده شود. تولید پیش‌درآمدی برای این سریال برنده امی نیز در دست اقدام است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ۲۱:۴۵

ای کاش این دو تا سمت فیلم ساختن نمی رفتند دنیای تلویزیون خیلی گسترده تره ای کاش اچ بی او حماقت نمی کرد خدایان امریکایی و برج تاریکی رو مفت از دست نمی داد و می دادش دست این دو تا تا یک گیمز اوف ترونز بزرگی درست کنند دوم ای کاش امازون سریال ارباب حلقه ها رو به این دوتا می سپرد

نمایش اسپویل