news-background
news-background

مارول تأیید کرد: «سنگ‌های بی‌نهایت» در فیلم Avengers: Endgame نابود شده‌اند

[حاوی اسپویلر از Avengers: Endgame و Avengers: Infinity War]

مارول تأیید کرد که «سنگ‌های بی‌نهایت» پس از وقایع فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (دانلود فیلم Avengers: Endgame با لینک مستقیم) و شکست «تانوس» نابود شده‌اند. به نظر می‌رسید که «تایتان دیوانه» با بازی «جاش برولین» پس از اجرای نقشه‌اش در «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» (دانلود فیلم Avengers: Infinity War با لینک مستقیم) سنگ‌ها را از بین برده باشد، اما اعضای «انتقام‌جویان» به گذشته بازگشتند و سنگ‌ها را به دست آوردند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در پایان فیلم هر سنگ به خط زمانی خود بازگردانده شد، و از جنبه‌ی نظری خط زمانی به حالت قبل برگشت. در مجموعه ویدیوهایی که در صفحه‌ی اینستاگرام مارول منتشر شده، وضعیت هر شش سنگ «نابود شده» ذکر شده و تأیید شده است که در فیلم‌های بعدی استودیو ظاهر نخواهند شد. با این حال، «دنیای سینمایی مارول» ثابت کرده است که هر اتفاقی ممکن است و به واسطه‌ی سفر در زمان دنیاهایی موازی ایجاد شده. تماشای انلاین فیلم خارجی.

در فیلم «دکتر استرنج ۲» (دانلود فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness با لینک مستقیم) با واقعیت زمان «دنیای سینمایی مارول» بازی خواهد شد و این احتمال وجود دارد که سریال «وانداویژن» (دانلود سریال WandaVision با لینک مستقیم) هم مرزهای پیوستگی زمان را جا به جا کند.

در حال حاضر به نظر می‌رسد که کار مارول با «سنگ‌های بی‌نهایت» پس از پایان فاز سوم «دنیای سینمایی مارول» به پایان رسیده و داستان‌های متفاوتی روایت خواهد شد. این سنگ‌ها نقشی کلیدی در «حماسه‌ی بی‌نهایت» داشتند و هدف «تانوس» شخصیت ابرشرور قصه به دست آوردن آن‌ها و از بین بردن نیمی از جمعیت دنیا بود.

فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول» قرار است در ماه نوامبر آینده با «بیوه‌ی سیاه» (دانلود فیلم Black Widow با لینک مستقیم) ادامه‌ پیدا کند. این فیلم قرار بود در ماه می اکران شود اما با تعطیلی سالن‌های سینما به پاییز موکول شد و جای «جاودانان» (دانلود فیلم Eternals با لینک مستقیم) را گرفت. چهارشنبه ۱ ژوئیه گزارش شد که احتمال ادامه‌ی فیلمبرداری «شانگ-چی و افسانه‌ی ده حلقه» (دانلود فیلم Shang-Chi and the Legend of Ten Rings با لینک مستقیم)، دیگر فیلم فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول» در سیدنی استرالیا وجود دارد. این فیلم قرار است ۷ می ۲۰۲۱ فصل سینمایی تابستان را آغاز کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ تیر ۱۳۹۹ ۲۳:۰۲

من این دو فیلم اخر انتقام‌جویان رو ندیدم ((اپسویل بزرگ بود برام )) :( خیلی ممنون سینما

نمایش اسپویل
۱۲ تیر ۱۳۹۹ ۲۲:۰۹

چقدر مهم موندم پایان بندی اینسپشن مهم تره یا این ؟؟؟

نمایش اسپویل