news-background
news-background

«سم لوینسون» زمان فیلمبرداری فصل دوم Euphoria را اعلام کرد

تابستان آینده نزدیک به دو سال از زمان پخش فصل اول «سرخوشی» می‌گذرد.

 

فصل اول «سرخوشی» (Euphoria) تابستان سال ۲۰۱۹ از شبکه‌ی HBO پخش شد، اما «سم لوینسون» نویسنده‌ی سریال می‌گوید انتظار طولانی برای فصل جدید در سال ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد. لوینسون که امسال فیلم «مالکم و ماری»‌ (Malcolm & Marie) را از نت‌فلیکس پخش می‌کند، در مصاحبه با «ایندی‌وایر» تأیید کرده است که فیلمبرداری فصل دوم «سرخوشی» از ماه مارس آینده آغاز خواهد شد.

لوینسون می‌گوید: «هدف این است که اپیزودهای جدید امسال منتشر شوند، بنابراین امیدوارم [که این اتفاق بیفتد].» هرچند پاندمی ممکن است برنامه‌های لوینسون را تغییر دهد اما هدف او این است که فیلمبرداری فصل دوم در ماه مارس آغاز و اپیزودهای جدید تا ماه دسامبر پخش شوند.

تولید فصل دوم ابتدا قرار بود در ماه مارس سال گذشته آغاز شود. لوینسون و زندیا بازیگر سریال به همکاری «جان دیوید واشینگتن» ستاره‌ی «تنت» (Tenet)، از وقفه‌ای که برای این فصل ایجاد شد برای فیلمبرداری مخفیانه‌ی پروژه‌ی کم‌هزینه‌ی «مالکم و ماری»، و دو اپیزود ویژه برای فصل اول استفاده کردند. این اپیزودهای ویژه به‌تازگی از HBO Max پخش شده‌اند.

زندیا برای بازی در «سرخوشی» به جوان‌ترین برنده‌ی تاریخ امی در بخش بهترین بازیگر زن نقش اول تبدیل شد. این سریال در بخش بهترین گریم معاصر و بهترین موسیقی اوریجینال و شعر نیز برنده‌ی امی شده است.

فیلم «مالکم و ماری» لوینسون و زندیا ۵ فوریه از نت‌فلیکس پخش خواهد شد. این شبکه برای کسب نامزدی اسکار زندیا در بخش بهترین بازیگر زن کمپین اسکار برگزار می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید