news-background
news-background

«سلنا گومز» در فیلم ترسناک Dollhouse بازی می‌کند

«سلنا گومز» به فیلم ترسناک و روانشناسانه «خانه عروسکی» (Dollhouse) پیوست که داستانی در مورد دنیای مد در نیویورک روایت می‌کند. گومز به همراه «شان لوی» و «دن کوئن» از کمپانی «۲۱ لپس» تهیه‌کننده‌ی فیلم نیز خواهد بود. حقوق بین‌المللی فیلم در اختیار استودیوی اس‌تی‌اکس است. این فیلم یک تریلر روانشناسانه شبیه به «قوی سیاه» (Black Swan) توصیف شده و کارگردان آن هنوز مشخص نیست. «مایکل پیسلی» فیلمنامه‌ی این پروژه را به نگارش درآورده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کومز در سال‌های اخیر مشارکت بیشتری در تولید پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی در پشت دوربین داشته است. او یکی از تهیه‌کنندگان «هتل ترنسیلوانیا ۴» (Hotel Transylvania 4) و کمدی رمانتیک تحسین‌شده‌ی «گالری قلب‌های شکسته» (Broken Hearts Gallery) خواهد بود. گومز علاوه بر این در حین پاندمی سریال آشپزی «سلینا+سرآشپز» (Selena+Chef) را برای HBO Max ساخته و قرار است در «تنها قتل‌های ساختمان» (Only Murders of the Building) مقابل «استیو مارتین» و «مارتین شورت» قرار می‌گیرد.

«۲۱ لپس» اخیراً فیلم ترسناک «سرزمین مادری» (Mother Land) را به لاینزگیت و «من و همسرم مزرعه خریدیم» (My Wife & I Bought a Ranch) را به نت‌فلیکس فروخته است. این کمپانی سریال «معماهای مجهول» (Unsolved Mysteries) را نیز برای نت‌فلیکس ریبوت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید