news-background
news-background

سریال WandaVision در سال ۲۰۲۰ پخش خواهد شد؛ سرنوشت The Falcon and the Winter Soldier همچنان نامشخص

پاییز از راه رسید و دیزنی+ در آستانه‌ی اولین سالگرد تأسیس خود است. به همین مناسبت استودیوی دیزنی با انتشار ویدیویی از تمامی سریال‌هایی که برای این فصل در نظر گرفته رونمایی کرد اما در این بین نشانی از «فالکن و سرباز زمستان» (دانلود سریال The Falcon and the Winter Soldier با لینک مستقیم) که قرار بود زودتر از سایر عناوین مارول پخش شود نبود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

با انتشار این ویدیو تاریخ پخش چند عنوان از جمله فصل دوم «مندلوری» (The Mandalorian) در تاریخ ۳۰ اکتبر، «مهارت‌های لازم» (The Right Stuff) در تاریخ ۹ اکتبر و «مارول ۶۱۶» (Marvel 616) در تاریخ ۲۰ نوامبر تأیید شد. هیچ نشانی از «فالکن و سرباز زمستان» که قرار بود اولین سریال مارول در دیزنی+ باشد در این ویدیو نبود، اما سال پخش «وانداویژن» (دانلود سریال WandaVision با لینک مستقیم) دیگر عنوان ابرقهرمانی استودیو به تأیید رسید.

پیش‌تر حتی پیش از شروع پاندمی گزارش‌هایی غیررسمی در مورد احتمال پخش سریال WandaVision در ماه دسامبر منتشر شده بود. اما به نظر می‌رسد که «فالکن و سرباز زمستان» تا پایان سال جاری میلادی آماده‌ی پخش نخواهد شد. این سریال هم اکنون در حال فیلمبرداری است.

شایعاتی در مورد پخش نشدن «فالکن» به علت تأخیر ایجاد شده در اکران «بیوه‌ سیاه» (Black Widow) که قرار بود در ماه می روی پرده برود اما به ماه نوامبر موکول شده و حتی شاید به سال ۲۰۲۱ فرستاده شود شنیده می‌شود. به نظر می‌رسد که به‌هم‌پیوستگی داستان‌های «دنیای سینمایی مارول» و تأخیر احتمالی در «بیوه‌ سیاه» علت پخش نشدن «فالکن» در سال ۲۰۲۰ باشد. سریال «وانداویژن» هم بی‌ارتباط با فیلم‌ها و سریال‌های آینده مارول نیست، اما داستانی روایت نمی‌کند که به «بیوه‌ سیاه» پیوند بخورد.

استودیوی مارول از بیش از یک سال قبل وعده‌ی انتشار «فالکن و سرباز زمستان» را به عنوان اولین سریال خود در دیزنی+ داده بود، اما به نظر می‌رسد که این افتخار به «وانداویژن» با بازی «الیزابت اولسن» در نقش «اسکارلت ویچ» برسد. «پل بتنی» در نقش «ویژن»، «کت دنینگز»، «ایوان پیترز» و «رندال پارک» دیگر بازیگران سریال «وانداویژن» خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید