news-background
news-background

سریال WandaVision: اسپویلرها روی اعصاب هواداران؛ آیا عظیم‌ترین درز اطلاعات در تاریخ مارول اتفاق افتاده؟ در پایان اپیزود چهارم چه آهنگی پخش شد؟ [ویدیو]

پخش هفتگی اپیزودهای فصل اول سریال «وانداویژن» (WandaVision) صرف نظر از مزیت‌هایی که دارد باعث شده احتمال درز جزئیات داستان قسمت‌های بعدی تا ۹ هفته ادامه داشته باشد و این یعنی کابوس‌های شبانه برای هواداران «دنیای سینمایی مارول». تاکنون چهار اپیزود از فصل اول «وانداویژن» از دیزنی+ روی ایر رفته و پنج اپیزود بعدی تا پنج هفته‌ی آینده و تا تاریخ ۵ مارس (۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۹) پخش خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

آن دسته از هوادارانی که هنوز چهار اپیزود پخش شده را ندیده‌اند، کافی است سرکی به شبکه‌های اجتماعی بزنند تا اسپویلرها به درون ذهن‌شان بخزد. اما حتی در صورتی که مخاطبی تمام این چهار قسمت را هم دیده باشد، باز هم خطر فاش شدن داستان اپیزودهای بعدی تهدیدش می‌کند چرا که کلیپ‌هایی از اپیزود پنجم درز کرده و به اشتراک گذاشته شده. از این رو بعضی مخاطبین سریال در شبکه‌های اجتماعی تمنا می‌کنند که جزئیات درز شده را به اشتراک نگذارید.

«گریس رندولف» که گزارش‌های مرتبط با مارول را پوشش می‌دهد می‌گوید این کلیپ ممکن است بزرگ‌ترین حفره امنیتی تاریخ مارول باشد. او می‌نویسد:‌ «قضیه‌ی این درز اطلاعات «وانداویژن» چیست؟ این یک حفره امنیتی عظیم برای مارول است، شاید بدترین حفره‌ای که تا‌به‌حال دیده‌ام. آن‌ها را پوشش نخواهم داد، مراقب شبکه‌های اجتماعی باشید.»

یکی از کاربران می‌نویسد: «ظاهراً اسپویلرهای مهمی از اپیزودهای پنجم و ششم درز کرده پس مراقب باشید!» دیگری اضافه می‌کند: «ویدیوی درز شده را دیدم اما به‌شدت گیج شده‌ام یعنی مثل این است که هیچ چیزی ندیده‌ام.»

با توجه به اینکه سه اپیزود ابتدایی «وانداویژن» دهه‌های ۵۰ تا ۷۰ میلادی را پوشش می‌داد، چند ترانه‌ی محبوب از آن سال‌ها در آن گنجانده شده بود. اپیزود چهارم نیز با ترک به‌یادماندنی دیگری خاتمه پیدا کرد که قدمتش به بیش از نیم قرن می‌رسد. این ترانه «کودک جادوگر» (Voodoo Child) اثر «جیمی هندریکس» گیتاریست افسانه‌ای بود که اولین بار در آلبوم «الکتریک لیدی‌لند» (Electric Ladyland) در سال ۱۹۶۸ عرضه شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴

Voodoo Child ?

نمایش اسپویل
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ۰۹:۱۰

به به، مرسی!

نمایش اسپویل