news-background
news-background

سریال Vikings با فصل ششم به پایان می‌رسد

سریال‌ «وایکینگ‌ها» (Vikings) شبکه‌ی History همان‌گونه که برخی از هواداران انتظار می‌کشیدند پس از فصل ششم به پایان خواهد رسید. اما تهیه‌کنندگان این سریال پرچم‌دار شبکه، از هم اکنون در حال رایزنی‌اند تا داستان را به طریقی دیگر ادامه دهند.

این سریال این روزها در حال پخش است تا تاریخ ۳۰ ژانویه آخرین اپیزودهای باقی‌مانده از فصل پنجم روی ایر می‌رود. فصل ششم «وایکینگ‌ها» نیز در قالب ۲۰ اپیزود ساخته می‌شود و داستان فعلی را به پایان می‌برد. تاریخ پخش فصل ششم هنوز نامشخص است، اگرچه پیش‌بینی می‌شود که سریال در سال ۲۰۲۰ به اتمام برسد.

«مایکل هرست» خالق «وایکینگ‌ها» نویسندگی تمامی اپیزودهای سریال را برعهده داشته و با همکاری «جب استوارت» نویسنده‌ی «جان سخت»، اسپین‌آف سریال را به نگارش درمی‌آورند. «وایکینگ‌ها» هر سال به لطف ستاره‌هایش از جمله «آدام کوپلند» حضور فعالی در کامیک کان داشت.

فصل اخیر این سریال که تحسین منتقدین را نیز به دنبال داشت، در تمامی پلتفورم‌ها به صورت میانگین برای هر قسمت ۱۱.۲ میلیون بیننده را جذب کرد. «وایکینگ‌ها» امسال در میان پنج سریال پربیننده‌ی شبکه‌های کابلی هم قرار گرفت و در پایان فصل به عنوان پربیننده‌ترین سریال اوریجیال شبکه‌های کابلی در شب‌های چهارشنبه و در میان تمامی گروه‌های سنی شناخته شد. در میانه‌ی فصل پنجم، وایکینگ افسانه‌ای «رولو» با بازی «کلیو استندن» همزمان با به اوج رسیدن اختلاف میان خانواده‌ی «لاثبروک» بازمی‌گردد و فرزندان «رگنار» برای حکمرانی بر دنیا با یکدیگر نبرد می‌کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ دی ۱۳۹۷ ۱۶:۲۴

شمارو نمی دونم ولی من تا اینجای کار از بخش دوم فصل پنجم به هیج وجه لذت نبردم. دیگه اون حس و حال گذشته رو نداره و خالی از هیجان هستش. زمینه‌ چینی‌ها دیگه با حوصله انجام نمیشه به خاطر همین اتفاقات به جای خاصی ختم نمیشن.

نمایش اسپویل
۱۵ دی ۱۳۹۷ ۲۳:۴۷

سریال به شدت افت کرده انگار 4 فصل اول رو دادن اسکوسیزی ساخته و فصل پنجم رو دادن دهنمکی !!!! فیلمنامه ابکی پر از باگ . حذف بازیگرای محبوب که دستمزدشون بالا بود و جایگزین کردن یه مشت بازیگر با نقشای ابکی و تو مخی واقعا حیف این سریال فوق العاده بر منطق خود سریال فلان نقش الان باید بالای 55 سال سن داشته باشه بعد یه بازیگنر 30 ساله جاش بازی میکنه بدون هیچ گریم پیری !!!! قشنگ به شعور مخاطب داره توهین میشه توو فصل پنج !

نمایش اسپویل
۱۵ دی ۱۳۹۷ ۲۳:۲۳

دقیقا همین طور شده فصل پنج دیگه اون کیفیت فصل یک تا چهار رو نداره ، به زور دارن فقط کشش میدن

نمایش اسپویل