news-background
news-background

بازگشت «دیوید دوکاونی» به شبکه شوتایم با سریال Truly Like Lightning

«دیوید دوکاونی» ستاره‌ی سریال «کالیفرنیکیشن» (Californication) با سریال جدیدی که از رمان «درست مثل آذرخش» (Truly Like Lightning) اقتباس خواهد شد به شبکه‌ی شوتایم بازمی‌گردد. دوکاونی در این سریال که از شوتایم سفارش نگارش فیلمنامه دریافت کرده نقش‌آفرینی می‌کند.

دوکاونی به همراه «تایلر نیلسون» و «مایکل شوارتس» نویسندگان «پینات باتر فالکن» (The Peanut Butter Falcon)، فیلمنامه‌ی این اقتباس را به نگارش درمی‌آورد. این سه نویسنده در مقام تهیه‌کننده نیز در تولید سریال مشارکت خواهند کرد.

«درست مثل آذرخش» سرگذشت یک بدلکار سابق هالیوود به نام «برانسن پاورز» با بازی دوکاونی و سه همسر و ۱۰ فرزندش را بازگو می‌کند که زندگی‌اش توسط یک توسعه‌ی دهنده‌ی املاک و مستغلات که می‌خواهد او را از زمین‌هایش بیرون براند دگرگون می‌شود. رمان «درست مثل آذرخش» اثری دلگرم‌کننده در مورد خانواده، مذهب، جنسیت، حرص، ذات بشر و محو تدریجی یک صحرای باستانی توصیف شده است.

دوکاونی می‌گوید: «بسیار هیجان‌زده‌ام که با گروه بااستعداد شوارتس و نیلسون به شبکه‌ی شوتایم بازمی‌گردم – برای شروع این همکاری مشتاقم.»

رمان «درست مثل آذرخش» که ۲ فوریه ۲۰۲۱ منتشر شد، چهارمین رمان دوکاونی به شمار می‌آید. دوکاونی برای بازی در سریال‌های «پرونده‌های مجهول» (The X-Files) و «کالیفرنیکیشن» چهار نامزدی امی را کسب کرد. او در حال بازی در فیلم «حباب» (The Bubble) با بازی «کارن گیلان» و «پدرو پاسکال» است و اخیراً در فیلم ترسناک «جادوگری: میراث» (The Craft: Legacy) بلوم‌هوس دیده شده است.

دوکاونی در زمینه‌ی موسیقی نیز فعال است و دو آلبوم استودیویی در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ منتشر کرده. سومین آلبوم او (Gestureland) در سال ۲۰۲۱ رونمایی خواهد شد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید