news-background
news-background

سریال This Is Us با فصل ششم در NBC به پایان می‌رسد

شبکه ان‌بی‌سی اعلام کرد که سریال پربیننده «ما همینیم» (This Is Us) با فصل ششم به پایان خواهد رسید. فصل پنجم این مجموعه در حال پخش است و تولید فصل ششم و پایانی تابستان امسال برای پخش در فصل تلویزیونی ۲۰۲۱-۲۰۲۲ آغاز خواهد شد. این درام خانوادگی در سال ۲۰۱۹ سفارش ساخت سه فصل را دریافت کرده بود. نویسندگان سریال پیش‌تر در چند مقطع گفته بودند که سریال با فصل ششم به پایان می‌رسد.

«ما همینیم» از ابتدا عنوانی پربیننده شد و آماری تحسین‌برانگیز به جا گذاشت. داستان سریال سرگذشت خانواده پیرسون در طول چند دهه از زندگیشان را دنبال می‌کند. «میلو ونتیمیلیا»، «مندی مور»، «استرلینگ کی. براون»، «کریسی متس»، و «جاستین هارتلی» از جمله بازیگران نقش‌های اصلی سریال بودند. «کلچی واتسون»، «کریس سالیوان»، «جان هورتاس»، «هانا زیلی»، «نایلز فیچ»، «لوگان شرویر»، «پیتر بیتس»، «لانی چاویس» و «لیریک راس» دیگر بازیگران نقش‌های مکمل «ما همینیم» در طول پخش بوده‌اند.

«دن هاگلمن» خالق سریال و به همراه «آیزک اپتیگر»، «الیزابت برگر»، «جان رکوا»، «جس رزنتال» و «استیو بیرز» تهیه‌کننده اجرایی پروژه بوده است.

پایان سریال «ما همینیم»‌در حالی به تأیید «هالیوود ریپورتر» می‌رسد که شبکه ان‌بی‌سی چند روز قبل برنامه پخش بعضی از سریال‌هایش برای پاییز سال ۲۰۲۱ را اعلام کرد. این شبکه سفارش ساخت فصل جدید چند مجموعه از جمله «نظم و قانون» (Law & Order) را صادر کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید