news-background
news-background

سریال Third Day «جود لا» به انضمام یک اجرای زنده پخش خواهد شد

آوریل گذشته تیزر کوتاه مینی‌سریال تریلر «روز سوم» (دانلود سریال The Third Day با لینک مستقیم) که با همکاری HBO و Sky ساخته شده رونمایی شد. سریال شباهت‌های زیادی به فیلم «مرد حصیری» (دانلود فیلم Wicker Man با لینک مستقیم) دارد و مردی به نام «سم» با بازی «جود لا» را دنبال می‌کند که خود را در یک جزیره‌ی دور افتاده در بریتانیا گرفتار می‌بیند. چهارشنبه ۲۲ ژوئن گزارش شد که سریال تنها به یک فصل شش اپیزودی محدود نخواهد بود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

بنا بر اطلاعات درج شده در وب‌سایت کمپانی تئاتر «پانچ‌درانک»، «روز سوم» ابتدا با پخش سه اپیزود تحت عنوان «تابستان» آغاز می‌شود. «دنیس کلی» نویسنده و «مارک ماندن» کارگردان این اپیزودها خواهند بود و رویدادهایی را روایت می‌کنند پای سم را به جزیره باز می‌کند. اما از این جا به بعد قضیه کمی عجیب می‌شود. پس از روی ایر رفتن سه اپیزود ابتدایی، عوامل و بازیگران «روز سوم» در یک اجرای زنده که همزمان از تلویزیون و به صورت آنلاین پخش می‌شود مشارکت می‌کنند و فرجام شخصیت‌ها به صورت زنده دنبال خواهد شد. این اجرای زنده توسط «فیلیکس بارت» کارگردانی خواهد شد و با یک برداشت بلند صورت می‌گیرد.

پس از اجرای زنده، سه اپیزود پایانی سریال تحت عنوان «زمستان» با نویسندگی «کیت دوال»، «دین اولافلین» و «دنیس کلی» و کارگردانی «فیلیپا لوتروپ» روی ایر خواهد رفت. در این اپیزودها «نایومی هریس» در نقش «هلن» بازی می‌کند، زنی که به دنبال یافتن پاسخ به این جزیره‌ی اسرارآمیز می‌آید.

پیش از تأیید اجرای زنده، «روز سوم» یکی از هیجان‌انگیزترین مینی‌سریال‌های امسال بود و با این اطلاعات تازه، تنها بر جذابیت آن افزوده خواهد شد. شبکه‌ی HBO این سریال را خارج از بریتانیا روی ایر می‌برد اما هنوز مشخص نیست که اجرای زنده از این شبکه پخش خواهد شد یا نه.

«فرایا آلن»، «کاترین واترستون» و «امیلی واتسون» از جمله دیگر بازیگران سریال خواهند بود. اپیزودهای ابتدایی این «روز سوم» ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور ماه ۱۳۹۹) پخش خواهند شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید