news-background
news-background

سریال Tales of Dunk and Egg: شبکه HBO پیش‌درآمد جدیدی برای Game of Thrones می‌سازد

شبکه‌ی HBO در حال توسعه‌ی «خاندان اژدها» است اما سریال‌های دیگری در دنیای «بازی تاج‌وتخت» تولید خواهند شد.

 

شبکه‌ی HBO در حال توسعه‌ی سریال پیش‌درآمدی برای «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) بر اساس رمان «داستان‌های دانک و اگ» (Tales of Dunk and Egg) نوشته‌ی «جورج آر.آر. مارتین» است. «ورایتی» گزارش داده است که این سریال با اپیزودهای یک ساعته از رمان کوتاه مارتین اقتباس خواهد شد و سرگذشت «سر دانکن بلندبالا» (دانک) و «ایگون پنجم تارگرین» (اگ) جوان را ۹۰ سال پیش از رویدادهای «نغمه یخ و آتش» (A Song of Ice and Fire) روایت می‌کند.

این شبکه واکنشی به این گزارش نشان نداده اما «ورایتی» اضافه می‌کند: «مارتین تا امروز سه رمان کوتاه در مجموعه‌ی «داستان‌های دانک و اگ» منتشر کرده است: «شوالیه سرگردان» (A Hedge Knight) در سال ۱۹۹۸، «شمشیر قسم‌خورده» (The Sworn Sword) در سال ۲۰۰۳ و «شوالیه مرموز» (The Mystery Knight) در سال ۲۰۱۰. این سه رمان کوتاه در سال ۲۰۱۵ در قالب مجموعه‌ای به نام «یک شوالیه و هفت قلمرو» (A Knight of the Seven Kingdoms) منتشر شده است.»

در ادامه‌ی گزارش آمده است: «نویسنده یا شورانر اقتباس تلویزیونی «داستان‌های دانک و اگ» هنوز انتخاب نشده، اما یکی از اولویت‌های شبکه‌ی HBO است چرا که آن‌ها به دنبال تداوم موفقیت‌های «بازی تاج‌وتخت» هستند.»

شبکه‌ی HBO در حال حاضر مراحل توسعه‌ی پیش‌درآمد «خاندان اژدها» (House of Dragon) با نویسندگی «میگل ساپوچنیک» و «رایان کاندال» را به پیش می‌برد. ساپوچنیک کارگردان برنده‌ی امی اپیزود به‌یادماندنی «نبرد حرامزادگان» (Battle of the Bastards) است و کاندال سابقه‌ی همکاری در «بازی تاج‌وتخت» را دارد. پیش‌درآمد «خاندان اژدها» از کتاب «آتش و خون» (Fire & Blood) مارتین اقتباس خواهد شد که رویدادهای ۳۰۰ سال قبل از «بازی تاج‌وتخت» را بازگو می‌کند.

«پدی کنسداین»، «الیویا کوک»، «مت اسمیت»، و «اما دارسی» از جمله بازیگرانی‌اند که به «خاندان اژدها» ملحق شده‌اند. کوک نقش «آلیسنت های‌تور»، دختر «اوتو های‌تور» مشاور پادشاه را بازی می‌کند و اسمیت در نقش «پرنس دیمون تارگرین» جوان‌ترین برادر «شاه ویسریس» و وارث تاج‌وتخت ظاهر خواهد شد. کنسداین نیز در نقش «شاه ویسریس» دیده می‌شود و دارسی در نقش «پرنسس رینایرا تارگرین» اولین فرزند پادشاه.

شبکه‌ی HBO چندین پیش‌درآمد دیگر نیز در حال توسعه داشت که هیچ‌یک از آن‌ها چراغ سبز دریافت نکردند. یکی از این پروژه‌ها با بازی «نایومی واتس» تا مرحله‌ی فیلمبرداری اپیزود آزمایشی اول پیش رفت و بهار سال ۲۰۱۹ کنسل شد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید