news-background
news-background

۱۰ اهریمن قدرتمند سریال Supernatural بر اساس هوش

 

[حاوی اسپویلر از سریال «فراطبیعی» (Supernatural)]

 

۱۰. سامهین

شخصیت «سامهین» یکی از قدرتمندترین اهریمنان سریال «سوپرنچرال» بود. او یکی از ۶۶ نگه دارندگان لوسیفر بود و قدرتش به حدی زیاد بود که فرشتگان از او می‌ترسیدند. البته او از نظر عقلی زیاد باهوش نبود به حدی که نوکرهایش او را از جهنم آزاد کردند. البته او به حدی غرور داشت که حاضر به فرار نبود حتی زمانی که دید قدرت‌هایش تأثیری روی «سم» ندارند و به همین دلیل به زندان فرستاده شد.

   

۹. قابیل

شوالیه‌های جهنم از قدرتمندترین اهریمن‌هایی هستند که وجود دارند اما هیچ‌یک از آن‌ها باهوش نیستند. «قابیل» به دلیل وجود نشان بسیار قدرتمند بود و نیازی به استراتژی برای مبارزاتش نداشت. او به اندازه‌ای باهوش بود که توانسته بود قرن‌ها از دست نیروهای جهنم و بهشت فرار کند اما زمان روبرویی با «دین» او به جای فرار کردن تصمیم به مبارزه گرفت.

     

۸. دین

زمانی که «دین» به شوالیه‌های جهنم پیوست، زیاد جنبه‌های تاکتیکی از خود نشان نداد. او «کول» را تحت نظر گرفته بود تا نقشه‌ی پنهانی احتمالی او را کشف کند. دین قدرتمندترین شوالیه‌های جهنم در زمان خودش بود. او به اندازه‌ای باهوش بود که «کراولی» را به چالش بکشد. «دین» همچنین زمانی که متوجه شد درمان به طور کامل اثر نکرده از «سم» فرار کرد.

     

۷. رامیل

«رامیل» که شاهزاده جهنم است قدرتش از هر فرشته یا شوالیه جهنمی بیشتر است. هوش او از دانش زیادش نسبت به سلاح‌ها نشاءت می‌گیرد. «رامیل» دوست داشت تنها زندگی کند اما برای احتیاط سلاح‌های قدرتمندی داشت. البته در نهایت تکبر  باعث شد جان خود را از دست بدهد.

     

۶. آلاستیر

«آلاستیر»، بزرگ‌ترین شکنجه‌گر جهنم و یکی از اولین اهریمنان خلق شده به دلیل قدرت زیادش ترسی از فرشتگان ندارد و «کستیل» را با دست‌های خود می‌زند. «آلاستیر» در زمان تبدیل شدن به انسان‌ها هوش زیاد خود را نشان می‌داد. او تحت شکنجه ذهن خود را فعال نگه می‌داشت زیرا می‌توانست با دست‌کاری در فضای اطرافش از تله فرار کند.

     

۵. داگون

«داگون» شاید تنها اهریمنی بود که هوش خود را با قدرتش ترکیب می‌کرد. او به تنهایی می‌توانست «کلی کلاین» را اسیر کند اما او را به سمت شاهزاده جهنم، «لوسیفر» سوق داد در حالی که ادعای دوستی با «کلی» را داشت تا او به چیزی شک نکند.

     

۴. لیلیث

توانایی پنهان کاری نیز جزو توانایی‌های افراد باهوش محسوب می‌شود و به همین دلیل، «لیلیث» باهوش محسوب می‌شود. او یک دهه پس از مرگش توانست نقشه‌ای بکشد تا «روبی» خود را به عنوان همکار «سم» جا بزند و با این کار آخرین قفل قفس «لوسیفر» را باز کند. «لیلیث» توانست با گول زدن و گمراه کردن «دین» و «سم»، آن‌ها را از نقشه اصلی‌اش دور نگه دارد در حالی که در تمام مدت، با تغییر قیافه نقشه اصلی خود را با موفقیت به ثمر رساند. البته به دلیل تلاش ناموفقش برای تقلید از «مایکل»، «لیلیث» جان خود را از دست داد.

   

۳. آسمودئوس

«آسمودئوس» در سریال از ضعیف‌ترین عضو گروه به تواناترین تبدیل شد و همه این کار را توسط هوشش انجام داد. او موفق شد تا فرشته اعظم، «جبرئیل» را به تله بی اندازد و با استفاده از قدرت او خودش را بی نهایت قدرتمند کند و با این کار از «لوسیفر» که خالقش بود، قدرتمندتر شود. در نهایت «آسمودئوس» به دست «جبرئیل» کشته می‌شود.

     

۲. آزازیل

هیچ‌کس نمی‌تواند کسی را که از قرن‌ها پیش برنامه زیری می‌کند را از بین ببرد. «آزازیل» بدون شک وفادارترین در بین یاران «لوسیفر»، شاهزاده جهنم بود. او همیشه به طور هم‌زمان چندین برنامه داشت که همه آن‌ها به صورتی به نتیجه می‌رسیدند. او گروه بزرگی از اهریمنان را دور «سم» تمام طول عمر او مستقر کرده بود بدون اینکه «سم» از چیزی خبردار شود. «آزازیل» کسی بود که پدر و مادر کودکان خاص را پیدا کرد و پس از ۲۲ سال، آن‌ها را یک جا جمع کرد. او همچنین کسی بود که با «جان» قراری گذاشت تا به ازای مرگش، «جان» اولین قفل قفس «لوسیفر» را بشکند.

 

۱. کراولی

بله، درست است که «کراولی»  ضعیف‌ترین عضو اهریمنان از لحاظ قدرت بود، اما او آن چنان باهوش بود که همیشه پیروز می‌شد. «کراولی» توانست در مبارزه هوش، «آمارا»، «دیک رومان» و «لوسیفر» را شکست دهد در حالی که از قدرت خدا استفاده می‌کرد. او همچنین ترجیح داد که جان خودش را بگیرد تا اینکه کسی او را بکشد و به همین دلایل، او باهوش‌ترین اهریمن سریال «سوپرنچرال» است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید