news-background
news-background

سریال Supergirl با فصل ششم به پایان می‌رسد

«سوپرگرل» (دانلود سریال Supergirl با لینک مستقیم) به انتهای راه می‌رسد. شبکه‌ی CW و استودیوهای برادران وارنر و برلانتی اعلام کردند که این سریال درام با بازی «ملیسا بنویست» با فصل ششم که در سال ۲۰۲۱ پخش می‌شود به پایان می‌رسد. پس از «ارو» (Arrow) این دومین سریال «اروورس» دی‌سی است که در شبکه‌ی CW پایان می‌یابد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

تولید تمامی سریال‌های تلویزیونی فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ در ماه مارس با شیوع ویروس کرونا متوقف شد. فیلمبرداری «سوپرگرل» به علت باردار شدن بنویست قرار بود دیرتر از موعد انجام شود اما به تازگی تأیید شده است که تولید فصل جدید از هفته‌ی آینده در ونکوور و با کسب مجوزهای لازم از صنف بازیگران آغاز خواهد شد.

تهیه‌کنندگان سریال، استودیو و شبکه‌ی CW در حین وقفه‌ی ایجاد شده به این نتیجه رسیدند که بهتر است سریال را با یک فصل پایانی طولانی‌تر به انتها برسانند. گروه نویسندگان توسعه‌ی ۲۰ اپیزود پایانی را آغاز کرده‌اند. این در حالی است که در شرایط فعلی شبکه‌ها سفارش ساخت اپیزودهای کمتری را برای عناوینی که از ژانویه آینده به بعد روی ایر می‌روند صادر می‌کنند.

شبکه‌ی CW در طول دو فصل اخیر اعلام کرده است که سه سریال «ارو»، «فراطبیعی» (Suernatural) و «۱۰۰» (The 100) را به پایان می‌رساند. انتظار می‌رود در هفته‌های آینده، این شبکه که با سریال‌های طولانی‌اش شناخته می‌شود، پایان سریال‌های بیشتری را اعلام کند.

«سوپرگرل» اکتبر سال ۲۰۱۵ از شبکه‌ی CBS روی ایر رفت و از فصل دوم به فهرست عناوین شبکه‌ی CW اضافه شد. در فصل پنج سریال بازیگران دیگری چون «کایلر لی»، «کیتی مک‌گراث»، «جسی راث»، «نیکل مینز»، «اندریا بروکس»، «جولی گونزالو»، «دیوید هروود» و «جان کرایر» ایفای نقش کردند.

این سریال به نویسندگی «جری سیگل» و «جو شوستر» از شخصیت‌های دنیای دی‌سی اقتباس شد. «گرگ برلانتی»، «رابرت روونر»، «جسیکا کوئلر» و «راب رایت» از جمله تهیه‌کنندگان این مجموعه بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۶:۴۵

یکی از آبکی ترین و مضحک ترین سریال ها بالاخره داره تموم میشه??? فقط چی جاشو میگیره خدا میدونه???

نمایش اسپویل
۲۹ تیر ۱۴۰۰ ۰۳:۳۰

فقط باید 2 3 قسمت شو ببینی تا بفهمی چقدر مزخرف و اعصاب خرد کنه

نمایش اسپویل
۲۹ تیر ۱۴۰۰ ۰۰:۲۵

در این حد؟؟؟؟

نمایش اسپویل