news-background
news-background

سریال Stranger Things با فصل چهارم به پایان نمی‌رسد

نویسندگان «چیزهای عجیب» (دانلود سریال Stranger Things با لینک مستقیم) تأیید کردند که سریال با فصل چهارم به پایان نمی‌رسد. مت و راس دافر خالقین این مجموعه‌ی علمی-تخیلی پربیننده به تازگی در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» جزئیات بیشتری از آینده‌ی سریال فاش کرده‌اند و مدعی شده‌اند که «چیزهای عجیب» دست کم یک فصل دیگر ادامه پیدا خواهد کرد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«راس دافر» می‌گوید: «فصل چهارم پایان سریال نخواهد بود، ما می‌دانیم پایان سریال چگونه است و چه زمانی باید از راه برسد. [پاندمی] این فرصت را به ما داده که نگاهی به مسیر پیش رو بیندازیم، و ببینیم بهترین تصمیم برای سریال چیست. آغاز فرایند تکمیل سریال تصور بهتری در مورد اینکه چقدر باید پیش برویم به ما داده است.»

فیلمبرداری «چیزهای عجیب» در ماه مارس مانند دیگر پروژه‌های هالیوود متوقف شده بود اما عوامل از ماه آینده میلادی به محل فیلمبرداری بازخواهند گشت. دافرها به «هالیوود ریپورتر» می‌گویند فیلمنامه‌ی فصل چهارم سریال به اتمام رسیده است.

«مت دافر» می‌گوید: «ما وقت بسیاری بیشتری برای کار بر روی فیلمنامه‌ها داشتیم، و برای اولین بار، تمامی فیلمنامه‌ها را به نگارش درآوردیم و توانستیم به عنوان یک اثر کلی به آن نگاه کنیم و اصلاحاتی انجام دهیم.»

«جو کیری» ستاره‌ی سریال پیش‌تر گفته بود که فصل چهارم ارزش صبر کردن را دارد و وقفه در تولید آن خوش یمن بوده است: «فکر می‌کنم مشکل رشد کردن بچه وجود داشته باشد، اما جدا از آن، فقط می‌دانم که ما تلاش می‌کنیم هرچه زودتر سریال را آماده کنیم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۲۱

سریال خیلی خوبیه حیف میشد زورد تموم تمومش کنن!

نمایش اسپویل