news-background
news-background

سریال تلویزیونی Sin City با همکاری «فرانک میلر» و «رابرت رودریگز» ساخته می‌شود

لجندری با «فرانک میلر» برای بازگشت به چندگانه‌ی «شهر گناه» (Sin City) در تلویزیون به توافق رسیده است. «رابرت رودریگز» نیز با استودیو به توافق رسیده تا این زوج بار دیگر مانند فیلمی که در سال ۲۰۰۵ ساخته شد همکاری کنند. انتظار می‌رود میلر و رودریگز به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در پروژه مشارکت کنند. لجندری طبق قرارداد باید تولید فصل اول و خریداری آن توسط شبکه‌های استریمینگ و یا ماهواره‌ای را تضمین کند.

هنوز مشخص نیست که آیا میلر و رودریگز کارگردانی این سریال آنتولوژی را برعهده می‌گیرند یا نه. در سال ۲۰۰۵ وقتی رودریگز قصد کارگردانی «شهر گناه» را داشت معتقد بود که میلر هم برای به تبدیل رمان تصویری میلر به فیلم باید با او در کارگردانی همکاری کند. این فیلم در کن نامزد نخل طلا نیز شد.

لجندری اخیراً امتیاز اقتباس از رمان مصور دیگری به نام «گرس کینگز» (Grass Kings) را هم خریداری کرده و علاوه بر این باید «دختران کاغذی» (Paper Girls) را برای آمازون بسازد. «شهر گناه» میلر مجموعه‌ای از کتاب‌های مصور نئو-نوآر است که در دهه‌ی ۱۹۹۰ منتشر شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ آبان ۱۳۹۸ ۱۷:۳۷

فیلم عالی بود اما بهترین قالب برای سین سیتی سریاله و خیلی خوبه که هم رودریگز و هم خود میلر روی پروژه نظارت دارن ولی استاد نمیخوای یه جلد از اون داستانای جدید سین سیتی که چند ساله قولشو دادی منتشر کنی؟

نمایش اسپویل
۲۵ آبان ۱۳۹۸ ۰۵:۴۷

ایول، به این میگن خبر خوب

نمایش اسپویل