news-background
news-background

سریال Risk: پروژه جدید خالق House of Cards معرفی شد

سریال جدید «بو ویلیمون» تحت عنوان «ریسک» از یک بازی تخته‌ای اقتباس خواهد شد.

 

«بو ویلیمون» خالق سریال «خانه‌ پوشالی» (House of Cards) نت‌فلیکس بر اساس بازی تخته‌ای «ریسک» (Risk) یک مینی‌سریال می‌سازد. این اولین اقتباس از بازی «ریسک» خواهد بود که ارتش‌ها توسط بازی‌کنندگان در نقشه‌ای از جهان هدایت می‌شدند. از بازیگران، داستان و تاریخ پخش سریال اطلاعاتی فاش نشده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اقتباس از «ریسک» اولین همکاری میان ویلیمون و کمپانی «ای‌وان» خواهد بود. «ریسک» تنها یکی از برندهایی است که توسط ای‌وان به فیلم یا سریال تبدیل خواهد شد. آن‌ها قرار است اقتباس‌های دیگری از «پاور رنجرز» (Power Rangers)، «مونوپولی» (Monopoly) با «کوین هارت»، «جی‌.آی. جو» (G.I. Joe) و بسیاری دیگر به تولید برسانند.

برای ویلیمون که سابقه‌ی کار بر روی چهار فصل اول «خانه پوشالی» را دارد، «ریسک» سومین سریال تلویزیونی به شمار می‌آید. او دو اپیزود از سریال «اولین»‌ (The First) با بازی «شان پن» که در سال ۲۰۱۸ از هولو پخش را به نگارش درآورده و سابقه‌ی نویسندگی فیلمنامه‌ی «ماری ملکه اسکاتلند» (Mary Queen of Scots) را در سال ۲۰۱۸ دارد.

ویلیمون می‌گوید:‌ «همه ما در کمپانی وست‌وارد خوشحالیم که برای به تصویر کشیدن یکی از موفق‌ترین برند‌های بازار و نیز تولید سریال‌های تلویزیونی متن محور دیگر با گروه ای‌وان همکاری می‌کنیم. از اینکه «ریسک» را به عنوان اولین پروژه‌ی مشترکمان می‌سازیم هیجان‌زده‌ایم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید