news-background
news-background

سریال Reservation Dogs با همکاری «تایکا وایتیتی» سفارش ساخت گرفت

«استرلین هارخو» و «تایکا وایتیتی» با کمپانی «نیتیو آمریکن» سریال کمدی «سگ‌های ذخیره» (Reservation Dogs) را برای شبکه‌ی FX تولید می‌کنند. اپیزود آزمایشی این سریال که به‌تازگی سفارش ساخت یک فصل را دریافت کرده، در اوکلاهوما فیلمبرداری شده بود. عنوان سریال ارجاعی آشکار است به فیلم «سگ‌های انباری» (Reservoir Dogs) «کوئنتین تارانتینو» اما این دو عنوان ارتباطی به یکدیگر ندارند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

داستان سریال در مورد چهار نوجوان بومی آمریکایی در مناطق دورافتاده و ذخیره شده برای سرخ‌پوستان اوکلاهوما است که روزگار خود را با ارتکاب جرم و مبارزه با آن سپری می‌کنند. هارخو و وایتیتی، کارگردان «ثور: رگنراک» (Thor: Ragnarok) و «جوجو خرگوش» (Jojo Rabbit) نویسندگان اپیزود اول بوده‌اند. وایتیتی اخیراً سریال «کارهایی که در تاریکی می‌کنیم» (What We Do in the Shadows) را بر اساس فیلمی به همین نام به کارگردانی خودش، برای شبکه‌ی FX تهیه کرده است. این سریال سفارش ساخت فصل سوم را دریافت کرده.

«دی‌فارو وون-ای-تای» در نقش «خرس»، «دوری جیکوبز» در نقش «الورا دانان»، «پائولینا الکسیس» در نقش «ویلی جک» و «لین فکتور» تازه‌وارد در نقش «چیز»، از جمله بازیگران سریال «سگ‌های ذخیره» خواهند بود.

هارخو می‌گوید: «طبیعی بود که من و تایکا به عنوان دوستان قدیمی، پروژه‌ای با یکدیگر بسازیم، و چه چیزی بهتر از سریالی که از شیوه‌های داستان‌سرایی مدرن جوامع بومی ما پیروی می‌کند – من با اوکلاهوما و تایکا با آئوتی‌یروئا [نیوزلند]؟ خوشحالیم که فرصت بازگویی داستان «سگ‌های ذخیره» را با این عوامل و بازیگران شگفت‌انگیز، «گرت بش»، و تمامی اعضای گروه FX به دست آورده‌ایم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید