news-background
news-background

سریال Ratched: درخواست هواداران از نت‌فلیکس برای درج هشدار پیش از اپیزودهای ناخوشایند؛ «سارا پولسن»: «داستان سریال پس از فصل دوم به فیلم Cuckoo's Nest متصل می‌شود»

«سارا پولسن» تنها یک درخواست برای پیوند خوردن سریال «راچد» و فیلم «آشیانه فاخته» دارد: «جک نیکلسون» با تصاویر رایانه‌ای بازسازی نشود.

[حاوی اسپویلر از فصل اول سریال «راچد»]

سریال «راچد» (دانلود سریال Ratched با لینک مستقیم) «رایان مورفی» و نت‌فلیکس داستانی در مورد پیشینه‌ی «پرستار رچد» بازگو می‌کند، شخصیتی که در فیلم «پرواز بر فراز آشیانه فاخته» (دانلود فیلم One Flew Over the Cuckoo’s Nest با لینک مستقیم) «لوئیس فلچر» نقش آن را بازی کرد و برنده‌ی اسکار شد. اما فصل اول سریال فاصله‌ی زیادی با وقایع فیلم «آشیانه‌ی فاخته» دارد. «سارا پولسن» ستاره‌ی سریال در مصاحبه با «رپ» می‌گوید «هدف» سریال این است که فراتر از فصل دوم برود تا به دهه‌ی ۱۹۷۰ و زمان وقوع حوادث آن فیلم برسد. نت‌فلیکس سفارش ساخت دو فصل از سریال «راچد» را صادر کرده اما حتی فصل دوم به وقایع فیلم «آشیانه فاخته» ختم نمی‌شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در صورتی که «راچد» پس از فصل دوم ادامه پیدا کند، معلوم نیست که مورفی و «ایوان رومانسکی» چگونه رویدادهای «آشیانه فاخته» را به تصویر می‌کشند. سریال «متل بیتس» (Bates Motel) شبکه‌ی AMC که پیش‌درآمدی برای فیلم «روانی» (Psycho) بود، از اپیزودهای پایانی برای بازسازی وقایع فیلم هیچکاک استفاده کرد و «ریحانا» نقش «ماریون کرین» را بازی کرد. پولسن به «رپ» می‌گوید امیدوار است که «راچد» به مسیر متفاوتی قدم بگذارد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

پولسن می‌گوید:‌ «نمی‌دانم اصلاً به بیمارستان [«آشیانه فاخته»] می‌رویم یا نه، چون که – من نظر خودم را می‌گویم، نمی‌دانم برنامه‌ی رایان چیست – من قطعاً تمایلی ندارم که در مقابل «جک نیکلسون»ی بازی کنم که با تصاویر رایانه‌ای بازآفرینی شده. یعنی به نظرم فکر خوبی نیست. بنابراین فکر می‌کنم اگر به آن دوران برویم، مهم این است که زندگی «پرستار راچد» در اولین روزهای پوشیدن یونیفورم سفید به چه شکلی بوده است، وقتی که از سر کار در آن روزها که آن همه اتفاق روی می‌داده به خانه برمی‌گشته.»

پولسن می‌گوید هواداران در فصل دوم باید منتظر «میلدرد راچد» سرسخت‌تری باشند. فصل اول در حالی به پایان رسید که برادر میلدرد، «ادموند» قاتل زنجیره‌ای با بازی «فین ویتراک» وقتی متوجه نقشه‌های میلدرد می‌شود از بیمارستان «سنت لوسیا» فرار می‌کند. ادموند با میلدرد تماس می‌گیرد تا بگوید به عنوان مجازات پرستارها را کشته است.

به دنبال انتشار فصل اول «راچد» از نت‌فلیکس، هواداران از این شبکه درخواست کردند پیش از اپیزودهای حاوی تجاوز جنسی و خودکشی هشدارهایی درج کند. هرچند واکنش هواداران به این فصل مثبت بوده اما بسیاری از آنان از اینکه نت‌فلیکس بدون هشدار چنین محتوای زننده‌ای را روی ایر برده شگفت‌زده شده‌اند. در ابتدای تمامی اپیزودها پیام‌های کوتاهی درج شده اما هواداران معتقدند هشدارهای بیشتری باید داده شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید