news-background
news-background

سریال Parasite شبکه HBO یک بازسازی نیست و داستانی در دنیای فیلم روایت می‌کند

«آدام مک‌کی» می‌گوید سریال «انگل» داستانی اریجینال دارد که در دنیای فیلم روی می‌دهد.

 

به فاصله‌ی کوتاهی پیش از تاریخ‌سازی «انگل» (Parasite) «بونگ جون هو» در اسکار سال گذشته و کسب جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بسیاری دیگر، گزارش شد که کارگردان کره‌ای با همکاری «آدام مک‌کی» اقتباسی تلویزیونی برای HBO از این فیلم برنده نخل طلا می‌سازند. مک‌کی که با سریال «وراثت» (Succession) سابقه همکاری با HBO را دارد، به‌تازگی در مصاحبه با پادکست «هپی سد کانفیوزد» ام‌تی‌وی تأیید کرده است که سریال «انگل» با سرعت تمام در حال پیشرفت است.

مک‌کی می‌گوید: «اوقات بسیار خوبی را می‌گذرانیم. به‌تازگی نویسندگان را انتخاب کرده‌ایم. با بونگ اساساً طرح کلی سریال را در قرنطینه ترسیم کردیم و او بر آن نظارت کرد.»

مک‌کی تأکید می‌کند که سریال «انگل» بازسازی نسخه‌ی سینمایی نیست: «یک سریال اریجینال است. در همان دنیای فیلم است، اما داستانی اریجینال در همان دنیا دارد.»

کارگردان «معاون» (Vice) اضافه می‌کند: «گاهی در زندگی، بخت به شما رو می‌کند، و برای من همکاری در مجاروت بونگ کارگردان – معمولاً وقتی می‌شنوم که می‌گویند «باعث افتخار است» به نظر مزخرف می‌رسد، اما حقیقتاً برای من باعث افتخار است.»

بونگ ژانویه سال ۲۰۲۰ گفت که تمایل دارد نسخه‌ی تلویزیونی «انگل» را بسازد زیرا ایده‌های بسیار زیادی وجود داشتند که به فیلم دو و نیم-ساعته «انگل» راه پیدا نکردند. بونگ می‌گوید:‌«[ایده‌ها] در آی‌پد من ذخیره شده‌اند و هدفم این است که با این سریال یک فیلم شش-ساعته بسازم.»

بونگ در مورد گسترش دنیای «انگل» اضافه کرده بود: «وقتی «مان گوانگ» خدمتکار اول داستان (با بازی لی جونگ ایون) اواخر شب به خانه بازمی‌گردد، کبودی‌هایی روی صورتش دیده می‌شود. وقتی همسرش از او در این باره سؤال می‌کند هیچ‌وقت پاسخ نمی‌دهد. من می‌دانم چرا او به این روز افتاده. داستانی برایش دارم و از این گذشته، سؤال دیگر این است که او چگونه از وجود آن پناه‌گاه آگاه شده؟ او چه ارتباطی با معمار خانه داشته؟ بنابراین من داستان‌های پنهانی از این دست را نگه‌ داشته‌ام.»

«کلایدر» بیش از یک سال قبل به نقل از چندین منبع گزارش داد که «مارک رافلو» بازیگر نامزد اسکار برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید