news-background
news-background

سریال Outpost پس از چهار فصل کنسل شد

شبکه CW اعلام کرد که فصل پنجم سریال «پاسگاه» (The Outpost) را نمی‌سازد و با فصل چهارم به پایان خواهد رساند. آخرین قسمت از این درام فانتزی پنجشنبه ۷ اکتبر روی ایر خواهد رفت.

این سریال به نویسندگی «کاینن گریفین» و «جیسون فلر» داستانی در مورد شخصیت تالون با بازی «جسیکا گرین» روایت می‌کند، آخرین بازمانده نژادی به نام «خون‌سیاهان». در یک دژ پرهرج‌ومرج، تالون باید به‌کارگیری نیروهای فراطبیعی خود را  بیاموزد و به ملکه‌ای هم‌پیمان شود که می‌خواهد از دنیا در برابر یک دیکتاتور متعصب محافظت کند. او به همراه دوستش جانزو با بازی «اناند دسای-باروچیا» به دژ سفر می‌کند تا رد قاتلین خانواده‌اش را بگیرد.

شبکه CW اکتبر سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که سه قسمت بیشتر برای فصل سوم می‌سازد. این فصل قرار بود تابستان آن سال پخش شود اما پاندمی باعث شد که تولید در ماه مارس متوقف شود. فیلمبرداری سریال از ژوئن ۲۰۲۰ در صربستان ادامه پیدا کرد. سریال «جمهوری سارا» (The Republic of Sarah) شبکه CW نیز اخیراً پس از یک فصل کنسل شده است.

«جیک استورمون»، «ایموجن وایت‌هوس»، «اندرو هاوارد»، «رابین مالکم»، «کوین مک‌نلی»، «آرون فونتین»، و «آدام جانسون» از جمله دیگر بازیگران «پاسگاه» بوده‌اند. فصل اول این سریال از «راتن تومیتوز» امتیاز ۵۰ درصد منتقدین و ۸۸ درصد مخاطبین دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید