news-background
news-background

سریال Normal People پربیننده‌ترین عنوان تلویزیونی بی‌بی‌سی در سال ۲۰۲۰

مینی‌سریال «انسان‌های معمولی» (دانلود سریال Normal People با لینک مستقیم) بی‌بی‌سی و هولو که از رمانی به همین نام نوشته‌ی «سالی رونی» اقتباس شده بود، به پربیننده‌ترین عنوان تلویزیونی بی‌بی‌سی در سال ۲۰۲۰ تبدیل شد و از زمان انتشار در ماه آوریل گذشته ۶۲.۷ میلیون بیننده داشته است.

پربیننده‌ترین اپیزود این سریال با بازی «پل مسکال» و «دیزی ادگار-جونز» ۶.۴ میلیون بازدید در بریتانیا داشته است. بی‌بی‌سی می‌گوید سرویس iPlayer بیش ۵.۳ میلیارد بازدید کلی را به لطف این سریال و بینندگانی که در حین پاندمی بیشتر به تلویزیون روی آوردند ثبت کرده و رشد ۳۳ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان داده است.

مقایسه‌ی آمار بینندگان ۶۲ میلیونی «انسان‌های معمولی» با دیگر مینی‌سریال‌ها چندان منطقی نیست‌، چرا که دیگر شبکه‌های استریمینگ هریک به طریقی بینندگان را محاسبه می‌کنند. ماه گذشته نت‌فلیکس اعلام کرد که «گامبی وزیر» (The Queen's Gambit) را ۶۲ میلیون خانوار به تماشا نشسته‌اند، این در حالی است که این شبکه دیده شدن تنها چند دقیقه از عناوین را در محاسباتش لحاظ می‌کند و به نظر نمی‌رسد که ۶۲ میلیون بیننده نت‌فلیکس با ۶۲ میلیون بیننده بی‌بی‌سی در یک سطح باشد.

تنها رقیب قابل‌توجه «انسان‌های معمولی» در سرویس iPlayer «کشتن ایو» (Killing Eve) با بازی «سندرا او» و «جودی کومر» بریتانیایی و نویسندگی «فیبی والر بریج» بریتانیایی است که ۳۹.۳ میلیون بیننده را در فصل سوم جذب کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ آذر ۱۳۹۹ ۲۰:۴۴

اگه تجربه این چنینی دارید نبینید سریال رو سخت نمک روی زخمه و واقعاً فوق العاده است

نمایش اسپویل