news-background
news-background

سریال Modern Family با فصل یازدهم به پایان می‌رسد

«خانواده‌ی مدرن» (Modern Family) سریال کمدی پرچمدار شبکه‌ی ABC با فصل بعدی به پایان می‌رسد. شبکه روز سه شنبه اعلام کرد که این کمدی برنده‌ی امی برای فصل یازدهم و پایانی تمدید شه است. پیش‌بینی می‌شود که فصل آخر دست کم شامل ۱۸ اپیزود و در صورت استقبال مخاطبین تا ۲۲ اپیزود ادامه پیدا کند.

دسامبر گذشته وقتی بازیگران «خانواده‌ی مدرن» از «اد اونیل» گرفته تا «جولی بوون»، «تای برل»، «جسی تایلر فرگوسن»، «اریک استون‌استریت» و «سوفیا ورگارا» قراردادهای خود را یک سال دیگر با فاکس قرن بیستم تمدید کردند، انتظار می‌رفت که سریال یک فصل دیگر ادامه یابد. از آن زمان به بعد استودیو با نویسندگان و تهیه‌کنندگان سریال «استیو لوایتن» و «کریستفر لوید» به توافق رسید و قراردادهایی با بازیگران خردسال به امضاء رساند.

سریال «خانواده‌ی مدرن» پس از گذشت ده فصل پربیننده‌ترین سریال کمدی شبکه‌ی ABC باقی مانده و درمیان افراد ۱۸ تا ۴۹ ساله ریتینگ ۲.۱ را به ثبت رسانده است. این سریال همچنین پس از «آناتومی گری»، به صورت مشترک با «دکتر خوب» دومین سریال پربیننده‌ی شبکه به شمار می‌رود. «خانواده‌ی مدرن» تاکنون پنج بار برنده‌ی جایزه‌ی امی شده و در فصل اخیرش به صورت میانگین ۵.۱ میلیون بیننده داشت، اما نسبت به فصل ۹ تا ۱۰ درصد با کاهش بیننده مواجه بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید