news-background
news-background

سریال Midnight Mass پروژه بعدی سازندگان Hill House و Bly Manor

فصل سوم سریال آنتولوژی «تسخیرشدگی» نت‌فلیکس در حال توسعه نیست، اما «مایک فلنگان» در حال خلق اثر اریجینال دیگری است.

«مایک فلنگان» و «ترور میسی» سازندگان سریال‌های «تسخیرشدگی» نت‌فلیکس پروژه‌ی بعدی خود را معرفی کردند. آن‌ها سال ۲۰۱۸ «تسخیرشدگی کاخ هیل» (دانلود سریال The Haunting of Hill House با لینک مستقیم) و امسال «تسخیرشدگی عمارت بلای» (دانلود سریال The Haunting of Bly Manor با لینک مستقیم) را عرضه کردند. سریال «عمارت بلای» با گذشت نزدیک به یک هفته در صدر جدول پربیننده‌ترین عناوین نت‌فلیکس قرار دارد. این شبکه برای تولید فصل سوم تمایل خواهد داشت اما فلنگان به‌تازگی در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» تأیید کرده است که فصل سوم «تسخیرشدگی» در حال توسعه نیست. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«کاخ هیل» از داستان ادبی معروفی به همین نام نوشته‌ی «شرلی جکسون» اقتباس شد، در حالی که «عمارت بلای» از «سخت‌تر شدن اوضاع» (The Turn of the Screw) «هنری جیمز» الهام گرفته شد. فلنگان و میسی از منبع الهام خود برای فصل سوم جزییاتی فاش نمی‌کنند، اما فلنگان در فصل بعدی هر داستانی که انتخاب شود ژانر سریال بازتعریف خواهد شد.

فلنگان می‌گوید: «روح تأثیری است از گذشته بر روی زمان حال در تمامی داستان‌های روحی. در واقع چیز دیگری نیست، صرف نظر از اینکه چگونه آن را به تصویر بکشید. روح عنصری از زمان گذشته است که در مقابل ماندن در گذشته مقاومت و در عوض به زمان حال تخطی می‌کند. مسیر فردی که آن تکه‌ی کوچک از گذشته را تجربه می‌کند تغییر می‌دهد... آن پیوند میان حافظه و ارواح و میان ارواح و گذشته، این نیروی حیاتی سریال است.»

بازیگران فصل سوم «تسخیرشدگی» هنوز معرفی نشده‌اند. «ویکتوریا پدرتی» این هفته در مصاحبه با «رپ» گفته است که چیزی در مورد آینده‌ی سریال نمی‌داند. «الیور جکسون-کوئن» اضافه می‌کند: «فکر می‌کنم در شرایطی قرار داریم که اگر «عمارت بلای» عملکرد خوبی داشته باشد مذاکره با نت‌فلیکس آغاز خواهد شد. اما این به کلی به مایک بستگی دارد و اینکه چه ایده‌ی دیگری در آستین دارد. اما من فکر می‌کنم که همه‌ی ما قطعاً تمایل به همکاری دوباره با او را داشته باشیم، در صورتی که فرصت فراهم شود. اما در حال حاضر واقعاً هیچ چیز قطعی نیست.»

فلنگان و میسی در حال توسعه‌ی یک سریال اریجینال دیگر به نام «عشای ربانی نیمه‌شب» (Midnight Mass) هستند. این دو در سال ۲۰۱۹ با نت‌فلیکس قرارداد جدیدی به امضاء رساندند و «عشای ربانی نیمه‌شب» اولین پروژه‌ی آن‌ها طبق این قرارداد خواهد بود. فلنگان کارگردان سریال و میسی تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن است.

«عشای ربانی نیمه‌شب» سریالی هفت اپیزودی است و هیچ ارتباطی با مجموعه کتاب‌های کامیک «نیمه‌شب، عشای ربانی» (Midnight, Mass) ورتیگو ندارد. داستان سریال در یک جزیره‌ی دورافتاده روی می‌دهد و رویدادهای معجزه‌واری را به تصویر می‌کشد که پس از ورود یک کشیش مرموز موجب وحشت‌زدگی مردم می‌شود. «کیت سیگل» ستاره‌ی «کاخ هیل» در «عشای ربانی نیمه‌شب» در مقابل «زک گیلفورد»، «هامیش لینکلیتر»، «آنابث گیش»، «مایکل تروکو»، «سامانتا اسلویان» و «هنری توماس» قرار می‌گیرد.

فلنگان آگست گذشته در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که فیلمبرداری «عشای ربانی نیمه‌شب» را آغاز کرده است، بنابراین سریال تا سال ۲۰۲۱ از راه نخواهد رسید. فلنگان علاوه بر این باید از رمان «احیا» (Revival) «استیون کینگ» نیز اقتباس کند. با توجه به اینکه این فیلمساز تا مدتی مشغول تولید این دو پروژه است، به نظر نمی‌رسد که فصل سوم «تسخیرشدگی» تا دست کم دو سال آینده آماده‌ی پخش شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید