news-background
news-background

سریال Manifest پس از سه فصل کنسل شد

شبکه NBC اعلام کرد که سریال «مانیفست» (Manifest) را برای فصل چهارم بازنمی‌گرداند. این تصمیم دوشنبه شب گذشته و چند ساعت پیش از پایان قرارداد بازیگران اتخاذ شده است. این سریال در نت‌فلیکس عملکرد قدرتمندانه‌ای داشته و در سه روز گذشته پربیننده‌ترین سریال در ایالات متحده بوده است.

«مانیفست» محصول استودیوهای برادران وارنر و یونیورسال است و در میان سریال‌هایی که احتمال کنسل شدنشان وجود داشت، پربیننده‌ترین عنوان NBC بود. از آن چهار سریال، سه سریال «دبریس» (Debris)، «پلی‌لیست فوق‌العاده زویی» (Zoey’s Extraordinary Playlist) و حالا «مانیفست» کنسل اعلام شده‌اند. سریال چهارم «دختران خوب» (Good Girls) است که بخت بالاتری برای تمدید شدن دارد.

«جف ریک» پدید‌آورنده سریال «مانیفست» است که قصد داشت این مجموعه را در قالب شش فصل برای شبکه NBC بسازد. انتظار می‌رود که استودیوی برادران وارنر به دنبال شبکه جدیدی برای فصل چهارم «مانیفست» باشد. نت‌فلیکس یکی از گزینه‌های احتمالی است، اما هنوز هیچ مذاکره‌ای با این شبکه صورت نگرفته است.

ریک در شبکه‌های اجتماعی از کنسل شدن «مانیفست» اظهار نارضایتی کرده اما می‌گوید امیدوار است که سریال در شبکه دیگری ادامه پیدا کند.

قسمت اول «مانیفست» سپتامبر سال ۲۰۱۸ روی ایر رفت و داستانی در مورد پرواز ۸۲۸ مونتگو ایر روایت کرد که پس از طی مسیری پرتلاطم به سلامت به زمین می‌نشیند، اما در همین چند ساعت، پنج سال از دنیا می‌گذرد. «جاش دالاس»، «ملیسا راکسبرو»، «جی‌آر رامیرز»، «لونا لیز»، و «مت لانگ» از جمله بازیگران این سریال بوده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید