news-background
news-background

سازندگان سریال Lord of the Rings به دنبال بازیگرانی با ظاهر «مضحک» و «عجیب»

بازیگرانی که چشمان درشت یا ظاهری مضحک دارند باید به ندای سرزمین میانه پاسخ دهند.

فیلمبرداری دنباله‌های «آواتار» (دانلود فیلم Avatar با لینک مستقیم) به کارگردانی «جیمز کامرون» به تازگی در نیوزلند آغاز شده، و انتظار می‌رود تولید سریال «ارباب حلقه‌ها» (دانلود سریال Lord of the Rings با لینک مستقیم) آمازون هم به زودی در این کشور ادامه پیدا کند. آژانس استعدادیابی بی‌جی‌تی اخیراً فراخوانی منتشر کرده برای بازیگرانی که «ظاهر مضحک» دارند یا افرادی که دارای اثر سوختگی، زخم و یا دیگر خصوصیات مشابه‌اند. گاردین گزارش می‌دهد که این آژانس از این افراد به عنوان بازیگران سیاهی لشکر استفاده خواهد کرد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

بی‌جی‌تی در اکلند، بزرگ‌ترین شهر نیوزلند واقع شده و بازیگرانی را فراخوانده که دارای «سوختگی از ناحیه‌ی صورت، دنده‌های بلند و نمایان، زخم آکنه، فرورفتگی استخوان گونه، بینی پیاز‌شکل یا عجیب، گوش‌های متمایل به بیرون، خطوط صورت، استخوان‌های ناقص، چشمان درشت، صورت لاغر و غیره‌اند.» علاوه‌ بر این، از «زنان و مردان دو جنسیتی، افراد پرمو از تمامی سنین و نژادها، سیرک‌بازانی که می‌توانند تردستی کنند، مردان قوی‌هیکل ترش‌رو و دوچرخه‌سوار، و مو قرمزهایی از تمامی سنین، شکل و اندازه» نیز دعوت به عمل آمده است. این فراخوان تنها برای افرادی است که مقیم نیوزلند هستند و یا ویزای کار این کشور را دارند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

گاردین می‌نویسد سریال «ارباب حلقه‌ها» پیش‌تر برای افراد بلند قامت بیش از ۱.۹۵ سانتی‌متر، کوتاه و پایین‌تر از ۱.۵ متر و پرمو فراخوان داده است. این آژانس فراخوانش را برای سریال «ارباب حلقه‌ها» در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد اما پس از مدتی نام سریال را حذف کرد.

تولید سریال «ارباب حلقه‌ها» در ماه مارس مانند دیگر پروژه‌های صنعت فیلمسازی متوقف شد. نیوزلند اولین کشوری بود که به عناوین هالیوود اجازه‌ی بازگشت و ادامه‌ی فیلمبرداری را داد. بریتانیا کشور بعدی است و طبق اعلام قبلی فیلمبرداری «دنیای ژوراسیک: سلطنت» (دانلود فیلم Jurassic World: Dominion با لینک مستقیم) به زودی با تجهیز استودیوها به امکانات بهداشتی ادامه پیدا خواهد کرد.

آمازون اواخر سال ۲۰۱۷ برای اخذ امتیاز اقتباس تلویزیونی از «ارباب حلقه‌ها» قراردادی ۲۵۰ میلیون دلاری به امضاء رساند. این شبکه قرار است ۱ میلیارد دلار برای تولید پنج فصل سریال هزینه کند. «جی.دی. پین» و «پاتریک مک‌کی» نویسندگان سریال خواهند بود. «جی.دی. بایونا» کارگردان «دنیای ژوراسیک: قلمرو سرنگون» (دانلود فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom با لینک مستقیم) دو اپیزود ابتدایی سریال را کارگردانی خواهد کرد. «مورفید کلارک»، «نازنین بنیادی»، «رابرت آرامایو»، «تام باج»، «دیلن اسمیت» و «اوین آرتور» از جمله بازیگران سریال خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید