news-background
news-background

سریال Loki مارول زودتر از موعد پخش خواهد شد

 

مارول اعلام کرد که سریال «لوکی» را به جای جمعه، چهارشنبه هر هفته روی ایر می‌برد.

 

«تام هیدلستون» ستاره «لوکی» (Loki) اعلام کرد که سریالش دو روز زودتر و در تاریخ چهارشنبه ۹ ژوئن ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. پخش هفتگی این سریال به جای جمعه‌های مرسوم مثل سریال‌های «وانداویژن» (WandaVision) و «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and the Winter Soldier)، به چهارشنبه موکول خواهد شد. هیدلستون در ویدیویی که مارول منتشر کرده این تغییرات را به اطلاع هواداران می‌رساند.

هیدلستون می‌گوید:‌ «به این نکته پی برده‌ام که در این مونتاژ دراز ابرقهرمانان، به لوکی کمی بی‌توجهی شده، با وجود اینکه او فوق‌العاده قهرمان‌خو است – زیرک، جذاب و بسیاری خصوصیات دیگر. اما شاید... چرا به شما ثابت نکنم؟ چهارشنبه‌ها جمعه‌های جدیدند.»

در خلاصه‌ی داستان رسمی سریال «لوکی» آمده است: «مراقب لوکی باشید – خدای پرنخوت شرارت – که پس از ربودن تسراکت، مثل ماهی بیرون از آب است وقتی که به سازمان مرموز تی‌وی‌ای یا «سازمان مغایرت زمان» (Time Variance Authority) برده شده.»

داستان سریال پس از وقایع «آخر بازی» روی می‌دهد. کارگردانی قسمت اول به «کیت هرون» سپرده شده و «مایکل والدرون» سرپرست نویسندگان است. دیگر بازیگران سریال «اوون ویلسون» در نقش «موبیوس ام. موبیوس» یکی از اعضای تی‌وی‌ای، «گوگو امباتا-را» یکی دیگر از اعضای سازمان تی‌وی‌ای، و «سوفیا دی مارتینو»، «ریچارد ای. گرنت» و «وومنی موساکو» در نقش‌های افشانشده خواهند بود.

سریال «لوکی» که بخشی از فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول» است، ۹ ژوئن (۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۰) آینده روی ایر خواهد رفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید