news-background
news-background

سریال Hit & Run پس از یک فصل کنسل شد؛ My Unorthodox Life برای فصل دوم بازمی‌گردد

نت‌فلیکس اعلام کرد که فصل دوم سریال جاسوسی «هیت اند ران» (Hit & Run) به نویسندگی و تهیه‌کنندگی «لیور راز» را تولید نمی‌کند. فصل اول این سریال بیش از یک ماه قبل با یک گره داستانی به پایان رسیده بود.

این سریال با بازی «صنعا لاتان»، «موران رزنبلات»، «کیلن اوم» و «گرگ هنری» از منتقدین و مخاطبین امتیازات بیش از ۷۰ درصد دریافت کرده بود، اما تولید آن در نیویورک و اسرائیل برای نت‌فلیکس گران تمام می‌شد.

تولید ۹ قسمت از این سریال نزدیک به سه سال به طول انجامید. «هیت اند ران» ۶ آگست از نت‌فلیکس پخش شد و در رتبه هشتم پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی تمامی شبکه‌های استریم ویدیو طبق گزارش «نیلسن» قرار گرفت.

این مجموعه به نویسندگی راز خالق «فوضی» (Fauda) و «آوی ایساکاروف» ساخته شد و داستانی در مورد مردی به نام سگف با بازی راز روایت کرد که از ازدواج خود راضی بود اما وقتی همسرش در یک سانحه رانندگی در تل‌آویو از دنیا می‌رود زندگی خود را دگرگون می‌بیند. او به دنبال قاتلان همسرش که به ایالات متحده گریخته‌اند از معشوق سابق خود «نایومی هیکس» با بازی لاتان کمک می‌گیرد و حقایق دردناکی در مورد همسرش کشف می‌کند.

نویسندگان این سریال پیش‌تر ابراز امیدواری کرده بودند که با توجه به آدم‌ربایی پایان فصل اول، داستان تا دست کم یک یا دو فصل دیگر ادامه پیدا کند.

نت‌فلیکس از سوی دیگر سفارش ساخت مجموعه بدون فیلمنامه و بسیار ارزان‌قیمت‌تر «زندگی غیرارتدکسی من» (My Unorthodox Life) را صادر کرده است. این سریال زندگی زن کارآفرین «جولیا هارت»، همسر دومش «سیلویو اسکالیا هارت» و چهار فرزندشان را به تصویر می‌کشد که از یک جامعه یهودی و سخت‌گیر جدا شده‌اند و فراز و نشیب تجارت را تجربه می‌کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید