news-background
news-background

سریال Hawaii Five-0 با فصل دهم به پایان می‌رسد

سریال «هاوایی فایو-او» (دانلود سریال Hawaii Five-0 با لینک مستقیم) شبکه‌ی CBS به پایان راه می‌رسد. سریال اکشن و جنایی محبوب شبکه فصل دهم و ۲۴۰ اپیزودی‌اش را یک قسمت پایانی دو ساعته در تاریخ جمعه ۳ آپریل (۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۹) به انتها می‌رساند.

«هاوایی فایو-او» به نویسندگی «پیتر ام. لنکوف»، «الکس کورتزمن» و «روبرتو اورسی» که داستان‌های کلاسیک «لئونارد فریمن» را بازسازی کرده بود برای شبکه‌ی CBS یک عنوان سودآور بود. این سریال که ابتدا در روزهای دوشنبه روی ایر می‌رفت و سپس پیشتاز جمعه‌شب‌ها شد، با قراردادهای پخش بین‌المللی سود سرشاری را عاید استودیو‌های تلویزیونی CBS کرد و در بیش از ۲۰۰ کشور فروخته شد. علاوه بر این، هر اپیزود سریال به قیمت ۲ میلیون دلار در شبکه‌های داخلی TNT به فروش رفته است.

«کلی کال» مدیر سی‌بی‌اس اینترتینمنت می‌گوید: «وداع با یک مجموعه‌ی پربیننده که میراث گذشته را ادامه داد و در عین حال امضای خودش را ساخت هرگز آسان نیست. «هاوایی فایو-او» از اپیزود اول موفقیتی بزرگ برای ما بود. به لطف استعداد تهیه‌کنندگان، نویسندگان و سایر عوامل و بازیگران، سریال نقشی کلیدی در جدول زمانی جمعه‌شب‌های ما داشت. ما به کیفیت و دیرپایی سریال افتخار می‌کنیم.»

آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«هاوایی فایو-او» پخش خود را با ستارگان ابتدایی‌اش «الکس الاکلین» در نقش «مک‌گارت» و «اسکات کان» در نقش «دانو» به پایان می‌برد. گفته می‌شود که قرارداد هر دوی این بازیگران در پایان فصل دهم به اتمام می‌رسد. الاکلین در طول فیلمبرداری فصول ابتدایی با مصدومیت شدید از ناحیه‌ی کمر مواجه شد و از آن پس با مشکلاتی دست به گریبان است. دو سال قبل پیش‌بینی می‌شد که او ممکن است سریال را ترک کند اما مورد مداوا قرار گرفت و در سریال ماندنی شد. گفته‌ می‌شود که این بار ادامه‌ی سریال برای او ممکن نیست و شبکه حتی پیش بردن سریال به همراه کان و جانشین او را هم بررسی کرده اما در نهایت به این نتیجه رسیده است که بهترین راه پایان دادن به سریال خواهد بود.

تولید ریبوت «هاوایی فایو-او» بیش از یک دهه در اولویت استودیوهای تلویزیونی CBS قرار داشت و چندین اقدام ناموفق صورت گرفت تا اینکه لنکوف به همراه اورسی و کورتزمن اپیزود آزمایشی را فیلمبرداری کردند. سریال همچون دیگر عناوین تلویزیونی طولانی‌تر چندین بار با تغییر بازیگر همراه بود. این تغییرات شامل خروج جنجالی «دنیل دائه کیم» و «گریس پارک» پس از فصل هفتم می‌شود. بازیگرانی که برای اپیزود دو ساعته‌ی پایانی بازمی‌گردند «جیمز مارسترز»، «ویلیام سدلر» و «مارک داکاسکوس» خواهند بود.

فصل دهم «هاوایی فایو-او» که بارها پربیننده‌ترین سریال جمعه شب شده است، توسط تقریباً ۴۰ میلیون بیننده مشاهده شده و در میان ۱۵ سریال درام پربیننده‌ی شبکه قرار می‌گیرد. علاوه بر این، «هاوایی فایو-او» بحث‌برانگیزترین سریال CBS در شبکه‌های اجتماعی است و تا این مقطع از فصل ۳.۸ میلیون بازدید ویدیویی را ثبت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید