news-background
news-background

سریال God Friended Me پس از دو فصل کنسل شد

شبکه‌ی CBS اعلام کرد که فصل سوم سریال «دوستی با خداوند» (دانلود سریال God Friended Me با لینک مستقیم) را تولید نمی‌کند. گفته‌ می‌شود که این تصمیم به شکل زودهنگام اعلام شده تا نویسندگان سریال فرصت نگارش قسمت پایانی فصل دوم به عنوان آخرین اپیزود را داشته باشند و داستان را به پایان برسانند. قسمت پایانی این سریال با بازی «برندان مایکل هال» ۲۶ آوریل (۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹) پخش خواهد شد. آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

شبکه‌ی CBS با انتشار بیانه‌ای در این باره گفت: «ما به ایده‌ی منحصر به فرد و داستان‌های متعالی «دوستی با خداوند» در طول دو فصل گذشته افتخار می‌کنیم. از بازیگران درخشان سریال، نویسندگان گروه تولید و دیگر عوامل مجموعه که بحثی تأمل‌برانگیز در مورد زندگی، ایمان و خوشبختی آغاز کردند و موجب شدند بینندگان در پایان هر اپیزود احساس خوشایندی داشته باشند قدردانی می‌کنیم. امیدواریم نویسندگان پایانی رضایت‌بخش برای ماجراهای مایلز در جستجوی حساب کاربری خداوند خلق کنند.»

این سریال ماورائی که هرگز بینندگان زیادی در میان افراد ۱۸ تا ۴۹ ساله نداشت، اما آمار ثابتی به جای گذاشت. فصل اول آن یکی از سه سریال جدید فصل با ۱۰ میلیون مخاطب بود و باعث شد شبکه‌ی CBS سفارش ساخت فصل دوم را صادر کند. با فصل دوم مانند اغلب عناوین تلویزیونی آمار بینندگان «دوستی با خداوند» کاهش پیدا کرد، اما انتظار می‌رفت با تعطیلی هالیوود در پی بحران کرونا و وضعیت نامشخص سریال‌های جدید، قرارداد سازندگان این سریال برای فصل سوم تمدید شود.

داستان سریال در مورد شخصیتی به نام مایلز با بازی هال بود، یک تولید کننده‌ی پادکست که به خدا اعتقادی ندارد اما وقتی در شبکه‌های اجتماعی حساب کاربری «خداوند» برای او درخواست دوستی می‌فرستد زندگی او و اطرافیانش تغییر می‌کند. دیگر بازیگران سریال به نویسندگی «استیون لیلین» و «برایان واینبرانت»، شامل «وایولت بین»، «سراج شرما»، «جو مورتون»، و «اریکا گیمپل» می‌شدند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ فروردین ۱۳۹۹ ۰۴:۲۸

حیف این ایده بکر که اینجوری به فنا رفت!

نمایش اسپویل
۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ۰۷:۴۲

دلم خنک شد :))

نمایش اسپویل
۲۷ فروردین ۱۳۹۹ ۰۹:۳۵

و من خیلی ناراحت شدم از این اتفاق سریال خوبی بود واقعا

نمایش اسپویل