news-background
news-background

سریال GLOW برای فصل چهارم و پایانی تمدید شد

سریال نت‌فلیکس یکشنبه شب آینده در مراسم امی رقابت می‌کند و به یکی از بهترین کمدی‌های شبکه در سالیان اخیر تبدیل شده است.

شبکه‌ی نت‌فلیکس شب گذشته اعلام کرد که سریال «گلو» (GLOW) برای فصل چهارم بازخواهد گشت. این اتفاقی تلخ‌وشیرین برای دوستداران سریال است چرا که فصل جدید آخرین فصل یکی از بهترین مجموعه‌های نت‌فلیکس تا به امروز خواهد بود.

داستان سریال در مورد گروهی از کشتی‌گیران زن است که در یک شوی کم‌خرج در شهر وگاس بازی می‌کنند. فصل سوم سریال اوایل آگست در اختیار مشترکین شبکه قرار گرفت و در حالی برای فصل چهارم و پایانی تمدید می‌شود که تنها دو ماه از پخش فصل اخیرش گذشته است.

اگرچه فصل سوم موفقیت فصل اول را تکرار نکرد، اما همچنان در مراسم امی یکشنبه شب آینده از بخت بالایی برای کسب جایزه برخوردار است. «بتی گیلپین» در بخش بهترین بازیگر زن نقش مکمل فرصت افتخارآفرینی دارد.

فصل اخیر «گلو»، لزوماً با یک گره داستانی به پایان نرسید، اما در صورتی که نت‌فلیکس سریال را برای فصل بعدی تمدید نمی‌کرد، روایت کلی داستان و تمرکزش بر رابطه‌ی شخصیت دبی (گیلپین) و روث (الیسون بری) صدمه می‌دید و ناتمام باقی می‌ماند.

درست مثل فصل سوم که داستانش در محل جدیدی در لاس وگاس می‌گذشت، فصل چهارم احتمالاً در مکانی جدید روی می‌دهد و حوادث اپیزود پایانی امکانی برای آغاز یک شوی جدید فراهم کند.

«مارلی منش» و «لیز فلاهایو» نویسندگان سریال برای فصل پایانی بازخواهند گشت و در مقام شورانر به فعالیت خواهند پرداخت. تاریخ پخش فصل چهارم هنوز نامشخص است اما به نظر می‌رسد که سنت همیشگی خود را دنبال کند و تابستان آینده پخش شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید