news-background
news-background

«کورتنی کاکس» در قرنطینه تمامی قسمت‌های سریال Friends را می‌بیند

«کورتنی کاکس» بازیگر نقش «مونیکا» در سریال «دوستان» (دانلود سریال Friends با لینک مستقیم) اعلام کرد که برای گذراندن وقت در قرنطینه ماراتون تماشای سریال «فرندز» را شروع کرده است. او از طریق اسکایپ در برنامه «جیمی کیمل» حضور پیدا کرد و گفت: «من تصمیم گرفتم که در این زمان – مردم عاشق این سریال هستند – من تصمیم گرفتم ماراتون «دوستان» را شروع کنم. تازه فصل اول را شروع کردم و واقعاً سریال خوبی است.»

او همچنین توضیح داد که بیشتر قسمت‌ها با اینکه ۲۰ سال پیش فیلم‌برداری شده است برای او تازگی دارد: «من حتی حضور در سریال را به خاطر نمی‌آورم. حافظه من بسیار ضعیف است. من مسلماً رابطه خوبم با اعضا را به خاطر دارم و اینکه از بودن در آنجا لذت می‌بردم، و چندین حضورم در فیلم‌برداری را به خاطر دارم. اما از قسمت‌ها خاطره‌ای ندارم. مطمئناً پس از پایان قرنطینه چیزهای بیشتری را به خاطر می‌آورم.»

قسمت جدید سریال که قرار بود با حضور کاکس و دیگر اعضای تیم فیلم‌برداری شود به دلیل شیوع ویروس کورونا به تعویق افتاد. دستمزد هر شش عضو اصلی سریال برای فیلم‌برداری این قسمت ویژه قرار بود مبلغ ۲.۵ تا ۳ میلیون دلار باشد. کاکس پیش‌تر اعلام کرده بود که برای فیلم‌برداری قسمت ویژه هیجان‌زده است: «نکته هیجان‌انگیز داستان این است که ما قرار است برای اولین بار در یک جا حضور پیدا کنیم و درباره سریال صحبت کنیم.» اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ فروردین ۱۳۹۹ ۱۴:۴۴

بقیه انقدر نه ولی کورتنی کاکس قیافش خیلی خیلی تغییر کرده از موقه سریال

نمایش اسپویل
۱۸ فروردین ۱۳۹۹ ۰۸:۲۲

Me too Woman

نمایش اسپویل