news-background
news-background

اولین تصاویر از سریال Cursed نت‌فلیکس با بازی «کاترین لنگفورد»

به دنبال موفقیت «ویچر» (دانلود سریال The Witcher با لینک مستقیم) که اواخر سال ۲۰۱۹ عرضه شد، نت‌فلیکس قصد دارد از سریال فانتزی دیگری برای تابستان امسال پرده بردارد. این شبکه از کتاب پرفروش «نفرین‌شده» (دانلود سریال Cursed با لینک مستقیم) نوشته‌ی «توماس ویلر» و «فرانک میلر» اقتباس کرده و داستان متفاوتی از افسانه‌ی «شاه آرتور» به تصویر می‌کشد. «کاترین لنگفورد» ستاره‌ی «به ۱۳ دلیل» (13 Reasons Why) در این سریال نقش «نیمو» یا «بانوی دریاچه» که با آرتور همکاری می‌کند را ایفا کرده است. نت‌فلیکس ساعاتی پیش از اولین تصاویر رسمی از سریال رونمایی کرد.

در اولین پوستر سریال، «نیمو» با شمشیر نمادین قصه در دستش دیده می‌شود. در ۱۴ تصویر دیگر لنگفورد به همراه دیگر بازیگران از جمله «دیوون ترل»، «گوستاف اسکارزگارن»، «دنیل شارمن»، «سباستین آرمستو»، «مت استوکو»، «لیلی نویمارک»، «شالوم برن- فرانکلین»، «امیلی کوتس»، «بیلی جنکینز»، «بلا دین»، و «پیتر مولان» به چشم می‌خورند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

سریال «نفرین‌شده» از زاویه‌ی دید «نیمو» روایت می‌شود، زن جوانی با یک استعداد اسرارآمیز که به «بانوی دریاچه» تبدیل می‌شود. او پس از مرگ مادرش به همراه «آرتور» می‌کوشد «مرلین» را پیدا کند و شمشیر را به او تحویل دهد. او در این راه به نماد شجاعت و شورش علیه «پالادین‌های سرخ» تبدیل می‌شود. «نفرین‌شده» داستانی تاریخی است با مضامینی آشنا چون جنگ‌های بی‌هدف، خرافه، انجام ناممکن‌ها.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۵۲

برای پول حاضرن تاریخ بشر رو هم زیر سال ببرن، یک افسانه که سهله.

نمایش اسپویل
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۷:۳۰

- چه برایمان آورده ای، فمنیسم؟ - اینبار افسانه شاه آرتور را به لجن کشیده ام تا تقدیمتان کنم. سر راه شاه آرتور را هم سیاه پوست کرده ام. فقط جالبه که یکی از خالقین سریال که در واقع نقش طراح رو برای کتاب داشته، جناب فرنک میلر افسانه ایه که به سواستفاده ابزاری از شخصیت های زن و به تصویر کشیدنشون به شیوه های اغراق آمیز و جنسی در کامیک هاش مشهوره

نمایش اسپویل