news-background
news-background

سریال Brooklyn Nine-Nine با فصل هشتم به پایان می‌رسد

شبکه‌ی NBC اعلام کرد که سریال کمدی «بروکلین نه-نه» (Brooklyn Nine-Nine) با فصل هشتم به اتمام می‌رسد. این سریال با بازی «اندی سمبرگ» در فصل ۲۰۲۱-۲۲ خاتمه پیدا می‌کند و درهای حوزه ۹۹ام پلیس بروکلین، دوباره، بسته خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این سریال که محصول یونیورسال تله‌ویژن است، پس از پنج فصل توسط شبکه‌ی Fox کنسل اعلام شد اما NBC سفارش ساخت فصل ششم آن را صادر کرد و در سال ۲۰۱۹ روی ایر برد. فصل هفتم بهار سال ۲۰۲۰ پخش شد و سفارش ساخت فصل هشتم سه ماه پیش از پخش فصل هفتم صادر شد.

تولید فصل هشتم که در قالب ده اپیزود ساخته شده تحت تأثیر پاندمی به تعویق افتاد. سمبرگ اعلام کرده است که انتظار می‌رود او و دیگر عوامل «به‌زودی» به محل فیلمبرداری بازگردند. اپیزودهای جدید در خوش‌بینانه‌ترین حالت پاییز سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسند، به این معنا که سریال فصل ۲۰۲۰-۲۱ را به کلی از دست می‌دهد.

«تری کروز» بازیگر سریال تابستان گذشته فاش کرد که چهار اپیزود فصل هشتم این سریال کمدی شبکه‌ی NBC بازنویسی خواهد شد تا با معیارهای اجتماعی تغییریافته به دنبال مرگ «جورج فلوید» و اعتراضات سراسری آمریکا مطابقت پیدا کند.

سمبرگ نیز ژوئیه سال گذشته گفته بود که ادامه‌ی سریال با شکل‌گیری اعتراضات آمریکا در پی مرگ فلوید یک «چالش» است. او که در این سریال نقش کارآگاهی به نام «جیک پرالتا» را بازی می‌کند به مجله «پیپل» می‌گوید به همراه دیگر عوامل سعی دارند سریال را به شکلی که از منظر اخلاقی درست به نظر برسد بازگردانند: «ما یک گام به عقب برمی‌داریم، و نویسندگان و بازیگران در مورد اینکه چگونه پیش خواهیم رفت تجدید نظر خواهند کرد.»

سمبرگ اضافه می‌کند: «همه ما در تماسیم و در مورد اینکه چگونه باید یک سریال کمدی در مورد پلیس بسازیم بحث می‌کنیم، و اینکه آیا می‌توانیم راهی برای انجام کاری که به نظرمان درست برسد پیدا می‌کنیم یا نه.»

«اندی سمبرگ»، «آندره براگر»، «ملیسا فومرو»، «استفانی بیتریز»، «تری کروز»، «جوئل مک‌کینان میلر» و «درک بلاکر» از جمله بازیگران این سریال کمدی بوده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید