news-background
news-background

سریال Big Mouth برای سه فصل دیگر تمدید شد؛ فصل پنجم Lucifer با شش اپیزود بیشتر ادامه پیدا می‌کند

اوایل هفته نت‌فلیکس با کنسل اعلام کردن سریال تحسین‌شده‌ی «توکا و برتی» بسیاری از هواداران را ناامید کرد. اما این شبکه ساعاتی پیش گزارش داد که دنیای یکی دیگر از سریال‌های انیمیشن بزرگسالانه‌اش را گسترش خواهد داد. سریال «دهان گنده» (Big Mouth) به نویسندگی «نیک کرال» تا چند سال آینده ادامه پیدا می‌کند.

نت‌فلیکس جمعه شب اعلام کرد که «دهان گنده» را برای سه فصل دیگر تمدید کرده است. از آنجا که فصل سوم سریال در حال تولید است، این گزارش یعنی پروژه دست کم تا فصل ششم ادامه پیدا خواهد کرد. این دومین بار در چند سال اخیر است که یک سریال انیمیشن سفارش ساخت اپیزودهای بسیار زیادی را دریافت می‌کند. شبکه‌ی ادالت سوئیم سال گذشته مدعی شد که سفارش ساخت ۷۰ اپیزود از «ریک و مورتی» را صادر کرده است.

نت‌فلیکس علاوه بر این قراردادی چندساله با استودیوی انیمیشن سازی تازه تأسیس «بروتوس پینک» که «دهان گنده» را تولید کرده به امضاء رسانده است. کرال، «اندرو گلدبرگ»، «مارک لوین»، و «جنیفر فلکت» نویسندگی سریال را برعهده دارند. «نیک کرال» که در سریال به جای شخصیت‌های متعددی صداپیشگی کرده با ارسال ویدیویی در توئیتر این خبر را برای اولین بار اعلام کرد.

«مایک مون» مدیر بخش انیمیشن‌های بزرگسالانه‌ی نت‌فلیکس در این باره می‌گوید: ««دهان گنده» به شکلی دقیق خجالت‌آورترین دوره‌ی زندگی انسان یعنی بلوغ را به تصویر می‌کشد. ادامه‌ی همکاری با استودیوی بروتوس پینک برای خلق داستان‌ها، شوخی‌ها و هورمون‌های بیشتر بسیار هیجان‌زده‌ایم.»

«جسی کلاین»، «جان مولانی»، «جنی اسلیت»، «مایا رودالف»، «جوردن پیل» از جمله دیگر صداپیشگان این سریال بوده‌اند. فصل اول «دهان گنده» ۲۹ سپتامبر سال ۲۰۱۷ از نت‌فلیکس پخش شد.

جمعه شب شبکه‌ی نت‌فلیکس در اقدامی غیرمنتظره گزارش داد که شش اپیزود بیشتر برای فصل پنجم و پایانی «لوسیفر» (Lucifer) به تولید می‌رساند. آن‌ها پیش از این سفارش ساخت یک اپیزود ده اپیزودی را صادر کرده بودند.

هرچند شانزده اپیزود در مقایسه با ۱۰ اپیزود فصل چهارم بسیار زیاد به نظر برسد، اما در مقابل سه فصل ابتدایی «لوسیفر» که از شبکه‌ی فاکس پخش می‌شد ناچیز است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ مرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۳۲

سلام سینمایی ها اخ جون واقن دقیقن این سریال " به شکلی دقیق خجالت‌آورترین دوره‌ی زندگی انسان یعنی بلوغ را به تصویر می‌کشد" و این عالیه خیلی خوش حال شدم از شنیدن این خبر

نمایش اسپویل