news-background
news-background

سریال Arrow با فصل هشتم به پایان می‌رسد

شبکه‌ی CW رسماً اعلام کرد که سریال «ارو» (Arrow) با فصل هشتم به پایان می‌رسد. «بث شوارتز» شورانر، و «گرگ برلانتی» و «مارک گاگنهایم» تهیه‌کنندگان سریال با انتشار بیانیه‌ای از طریق «هالیوود ریپورتر» تأیید کردند که فصل جدید «ارو» که تعداد اپیزودهای آن به ده کاهش یافته، فصل آخر آن خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: «گرفتن این تصمیم آسان نبود... این سریال متولی دنیایی از سریال‌های دیگری شد که تا چند سال آینده نیز ادامه خواهند داشت. از اینکه باید با پایانی درخور با سریال، شخصیت‌ها و میراث آن وداع کنیم بسیار هیجان‌زده‌ایم و از نویسندگان، تهیه‌کنندگان، بازیگران و عوامل بی‌نظیر دیگر سریال که در هفت سال گذشته ما را تحمل کردند قدردانی می‌کنیم.»

خبر پخش فصل پایانی سریال «ارو» در قالبی کوتاه‌تر چهارشنبه شب توسط «استیون امل» فاش شده بود. او با انتشار ویدیویی اضافه کرد که پس از پایان فصل ششم قصد داشته با شخصیت «الیور کوئین» خداحافظی کند. امل در ویدیو می‌گوید: «با وجود اینکه می‌دانستم چنین روزی فرامی‌رسد باز هم لحظه‌ای بسیار غم‌انگیز است، چرا که من نزدیک به یک دهه‌ از عمرم را در این سریال گذراندم و این اتفاق زندگی مرا متحول کرد.» او اشاره می‌کند که در آغاز سریال بازیگری جوان و بی‌تجربه بوده است.

پیش از این شایعات زیادی در مورد کراس-اور «بحران در زمین‌های بی‌پایان» (Crisis on Infinite Earths) که دسامبر آینده روی می‌دهد به گوش می‌رسید. به این ترتیب به نظر می‌رسد که «الیور کوئین» (امل) در جریان وقوع «بحران» برای نجات «سوپرگرل» و «فلش» خودش را قربانی می‌کند، اما هنوز هنوز چیزی مشخص نیست.

گمانه‌زنی در مورد پایان سریال طولانی شبکه‌ی CW از مدتی قبل شنیده می‌شد و املدر مورد فرجام الیور سخن گفته بود. او سال گذشته در مصاحبه‌ با پادکست «اینساید او یو» گفت: «تنها کار باقی مانده برای او این است که میراثی از خود به جای بگذارد و ضمناً برای این کار لزومآً نباید بمیرد. با توجه به اینکه سریال‌های دیگری هم در این دنیا وجود دارند، چه «ارو» در غیاب «الیور کوئین» به حیات خود ادامه دهد، چه فرد دیگری بیاید و شنل «پیکان سبز» را به تن کند... به اعتقاد من تنها چیزی که باقی می‌ماند این است که میراثی به جا بگذارد.»

ریبوت سریال بدون شخصیت «الیور کوئین»، ایده‌ای بود که شبکه‌ی CW و برادران وارنر مدتی در ذهن داشتند اما سرانجام تهیه‌کنندگان تصمیم گرفتند که بهتر است با امل سریال را به پایان ببرند.

«ارو» دوشنبه شب‌ها از شبکه‌ی The CW پخش می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید