news-background
news-background

سریال Animal Kingdom با فصل ششم به پایان می‌رسد؛ High Maintenance کنسل شد

شبکه‌ی HBO سریال «نیازمند» (High Maintenance) را پس از چهار فصل کنسل اعلام کرد. این شبکه با انتشار بیانیه‌ای از نویسندگان سریال قدردانی کرده و می‌گوید مشتاق است تا ببیند «کاتیا بلیچفلد» و «بن سینکلر» پس از این با چه ایده‌ای نز آن‌ها می‌آیند. اپیزود پایانی فصل چهارم «نیازمند» در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ روی ایر رفته بود.

این سریال در مورد یک دلال ماریجوانا با بازی سینکلر بود و داستان‌های مختلفی پیرامون زندگی در نیویورک روایت می‌کرد. این سریال تحسین‌شده که از وب به تلویزیون آمد، شهر نیویورک را به شکل منحصربه‌فرد به تصویر می‌کشید و داستان‌هایی غیرقابل‌پیش‌بینی، سرگرم‌کننده و گاهی تکان‌دهنده بازگو می‌کرد. بلیچفلد و سینکلر از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی سریال بودند.

شبکه‌ی TNT نیز اعلام کرده است که سریال «قلمرو حیوانات» (Animal Kingdom) را با فصل ششم به پایان می‌رساند. فصل پنجم این سریال درام و جنایی هنوز روی ایر نرفته است.

بازیگران و عوامل «قلمرو حیوانات» در ماه نوامبر گذشته از پایان سریال آگاه شده‌اند. تولید فصل ششم از ماه فوریه آغاز خواهد شد و فصل پنجم تابستان آینده روی ایر می‌رود. «شان هتوسی»، «بن رابسون»، «جیک وری»، «فین کول»، «لیلا جورج»، «ریگو سانچز» و «جان بیورز» از جمله بازیگران «قلمرو حیوانات» بودند.

با پایان «قلمرو حیوانات»، سریال «برف‌شکاف» (Snowpiercer) تنها سریال متن محور TNT باقی می‌ماند. این شبکه متعلق به وارنرمیدیا، تمرکز خود را به سمت برنامه‌سازی بدون فیلمنامه گردانده است.

«قلمرو حیوانات» در فصل چهارم به ۲۷ میلیون بیننده در تمامی پلتفرم‌ها رسید و در سال ۲۰۱۹ در میان ۱۰ عنوان درام شبکه‌های کابلی قرار گرفت. این درام از فیلم بلند استرالیایی «دیوید میشد» در سال ۲۰۱۰ اقتباس شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید