news-background
news-background

سریال American Gods پس از سه فصل کنسل شد

شبکه Starz فصل چهارم سریال «خدایان آمریکایی» (American Gods) را تولید نمی‌کند. اما «ورایتی» گزارش داده است که شبکه تمایل دارد به داستان سریال با یک فیلم پایان دهد.

سخنگوی شبکه می‌گوید:‌ «سریال «خدایان آمریکایی» برای فصل چهارم بازنخواهد گشت. تمامی مدیران شبکه از عوامل و بازیگران سریال و همکارانمان در فرمانتل که داستان همواره قابل‌درک «نیل گیمن» را ساختند و تحولات فرهنگی جامعه را به تصویر کشیدند قدردانی می‌کنند.»

منابع نزدیک به سریال می‌گویند کنسل شدن تولید فصل چهارم به علت آمار بینندگان پایین آن که ۶۵ درصد نسبت به فصل اول کاهش را نشان داده بوده است. فصل سوم «خدایان آمریکایی» ۱۰ ژانویه ۲۰۲۱ پخش شد.

«برایان فولر» و «مایکل گرین» نویسندگان «خدایان آمریکایی» در پایان فصل اول جدا شدند، و در فصل دوم «جسی الکساندر» جانشین آنان شد. علاوه بر «ریکی ویتل» در نقش «شدو مون»، «امیلی براونینگ»، «کریسپین گلاور»، «بروس لنگلی»، «پابلو شرایبر»، «امید ابطحی» و «ایان مک‌شین» در نقش «اودین» بازی کرده‌اند. هر دو فصل ابتدایی سریال در قالب ۸ اپیزود ساخته شدند، اما فصل سوم شامل ۱۰ اپیزود بود.

«دنیل ترخو» (The Flash) در نقش «آقای جهان» (Mr. World) و «ایوان ریان» بازیگر «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در نقش یک لپرکان به نام «لئون دویل» از جمله چهره‌های جدید فصل سوم بودند.

گیمن همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در مورد این سریال گفته بود: «می‌خواستیم این مسئله را بررسی کنیم که «آمریکا» چه معنایی برای مردمانش دارد و در مورد مهاجرین حرف بزنیم – در مورد انسان‌های متفاوتی که به این سرزمین گران‌قدر آمدند و خدایان‌شان را نیز با خود آوردند. خدایان جدید گوشی‌های موبایل و اپلیکیشن‌ها که عشق و علاقه و توجه‌مان را بذل آن‌ها می‌کنیم، و خدایان کهن می‌خواهند دوباره معنا پیدا کنند. آمریکا باید برای همه‌ی ما باشد، و «خدایان آمریکایی» باید بازتاب‌دهنده‌ی این باشد.»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ تیر ۱۴۰۱ ۰۴:۰۵

بهتر. فقط فصل یک ارزش دیدن داشت اونم بخاطر تهیه‌ کنندگی ظریف و فضا و حس و داستان گویی خلاقانه برایان فولر ٬ در این اقتباس بود. بعد از اینکه اجازه ندادن کاری که فولر شروع کرده رو تموم کنه گند زدن به سریال و فصل های بعد ارزش دیدن نداشت.

نمایش اسپویل
۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ۰۹:۲۰

لعنتی تازه داشت شروع میشد :|

نمایش اسپویل
۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ۰۴:۴۴

بدترین خبر سینمایی... باورم نمیشه تازه بعد ۳ سال صبر داشت به نقطه اوج اش می رسید. اصلا این سریال که خیلی خوبه ! چرا باید همچین اثر پر محتوا ای حذف بشه و در کنادش سریال ها و فیلم های ابر قهرمانی که داخل یه جعبه کارتونی سبز ساخته میشه و هیچ ارزش سینمایی (۹۰/) نداره این همه متقاضی داشته باشه؟ ?

نمایش اسپویل
۱۰ فروردین ۱۴۰۰ ۲۲:۰۵

چارتا سریال خوب هم میسازن کنسل میشه ولی سریال های آبکی مثل سوپرگرل و بتوومن هی زیاد تر میشن

نمایش اسپویل
۱۰ فروردین ۱۴۰۰ ۲۱:۴۱

لعنتی نباید‌ اتفاق‌ بیوفته‌ ‌ تازه‌ سریال‌ شروع‌ شده بود

نمایش اسپویل
بیشتر