news-background
news-background

سریال Altered Carbon نت‌فلیکس کنسل شد

نت‌فلیکس فصل سوم سریال علمی-تخیلی و پیچیده‌ی «کربن تغییریافته» (دانلود سریال Altered Carbon با لینک مستقیم) را تولید نمی‌کند. فصل دوم این سریال که در قالب هشت اپیزود ساخته شده بود ۲۷ فوریه گذشته روی ایر رفت و به دنبال آن یک فیلم انیمه در تاریخ ۱۹ مارس منتشر شده بود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

گفته می‌شود که این تصمیم شبکه ارتباطی به مشکلات فیلمبرداری در پاندمی ویروس کرونا ندارد، بلکه به استاندارد همیشگی شبکه در مورد نسبت بیننده و هزینه‌ی تولید مرتبط است. پیش‌تر اعلام شده بود که دو سریال «جامعه» (دانلود سریال The Society با لینک مستقیم) و «من با این مشکل دارم» (دانلود سریال I Am Not OK With This با لینک مستقیم) به علت مشکلات به وجود آمده در پی پاندمی کنسل شده‌اند.

«کربن تغییر‌یافته» به نویسندگی «لیتا کالوگریدیس» و بازی «آنتونی مکی» در فصل دوم، از رمانی به همین نام نوشته‌ی «ریچارد کی. مورگان» اقتباس شدده بود. نت‌فلیکس سریال علمی-تخیلی «سنس۸» (دانلود سریال Sense8 با لینک مستقیم) واچوفسکی‌ها را هم پس از دو فصل کنسل اعلام کرده بود.

داستان فصل دوم «کربن تغییریافته» ۳۰ سال پس از وقایع فصل اول روی می‌داد و «تاکشی کواکس» با بازی مکی در نقش سربازی تنها بازی می‌کرد که به جستجوی چند ده ساله‌ی خود برای عشق گمشده‌اش «کولکریست فالکنر» با بازی «رنی الیس گلدزبری» ادامه می‌داد. مکی در فصل دوم جانشین «جوئل کینامان» شده بود که در فصل اول در همین نقش ظاهر شد.

«الیسون شپکر» نویسنده‌ی فصل دوم «کربن تغییریافته» بود که در استودیوی اسکای‌دنس تولید شد. این کمپانی برای نت‌فلیکس سریال‌ «گریس و فرانکی» (دانلود سریال Grace and Frankie با لینک مستقیم) را ساخته است. فیلم جدید «گارد کهن» (دانلود فیلم The Old Guard با لینک مستیم) با بازی «شارلیز ترون» نیز توسط همین کمپانی به تولید رسیده است.

نت‌فلیکس سریال‌های علمی-تخیلی دیگری از جمله «زندگی دیگر» (دانلود سریال Another Life با لینک مستقیم) و «دور» (دانلود سریال Away با لینک مستقیم) را نیز اخیراً روی ایر برده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۴۴

ای بابا همه رو داره کنسل میکنه

نمایش اسپویل
۶ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۰۵

حیف.

نمایش اسپویل