news-background
news-background

سریال Agents of SHIELD با فصل هفتم به پایان می‌رسد

سریال «مأمورین شیلد» (Agents of SHIELD) شبکه‌ی ABC که در حال حاضر به پایان فصل ششم نزدیک می‌شود و برای فصل هفتم تمدید شده، در سال ۲۰۲۰ با همین فصل به پایان راه می‌رسد.

پنجشنبه شب گذشته پیش از برگزاری پنل سریال در نمایشگاه کامیک-کان، «جف لوب» مدیر مارول تله‌ویژن تأیید کرد که تصمیم آن‌ها برای پایان یافتن مجموعه قعطی است. لوب می‌گوید: «وقتی که مطمئن باشید تصمیم‌تان درست است، نباید روی مرگ و زندگی خطر کنید. این گزینه‌ها ناگهان بر روی میز قرار گرفتند زیرا وقتی به فصل بعد رسیدیم امکان بازگشت به گذشته وجود ندارد. باید روی پایان یافتن سریال در فصل جدید قمار کنید.»

صفحه‌ی رسمی توئیتر سریال نیز این خبر را برای هواداران سراسر دنیا منتشر کرده است. در این توئیت آمده است: «فصل هفتم که تابستان آینده پخش می‌شود آخرین فصل «مأمورین شیلد» خواهد بود. به لطف شما هواداران طولانی‌ترین سریال تلویزیونی مارول تا به امروز به نام ما ثبت می‌شود.»

«مأمورین شیلد» به عنوان بخشی از «دنیای سینمایی مارول» آغاز شد و داستانش در مورد «مأمور فیل کولسن» با بازی «کلارک گرگ» به عنوان همکار «نیک فیوری» بود. در سال‌های ابتدایی بعضی از شخصیت‌های مارول در سریال ظاهر شدند. «لیدی سیف» از «ثور» حضور کوتاهی در یکی از صحنه‌ها داشت و حتی «ساموئل جکسون» در نقش فیوری بازی کرد.

فصل‌های ابتدایی «مأمورین شیلد» گاهی قابل‌پیش‌بینی می‌شد اما در ادامه به یکی از عجیب‌ترین و غیرمعمول‌ترین سریال‌های علمی-تخیلی تلویزیون تبدیل شد. تمدید شدن سریال تا هفت فصل علی‌رغم کاهش بینندگان چندان مسئله‌ی پیچیده‌ای نبود چرا که دیزنی مالکیت شبکه‌ی ABC را در اختیار دارد و از این رو تولیدش کم‌هزینه‌تر می‌شد. بنابراین بی‌راه نیست اگر سریال را «مأمورین شیلد»‌ دیزنی بنامیم.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید