news-background
news-background

سریال کمدی Superstore با فصل ششم به پایان می‌رسد؛ Masked Singer و Fear The Walking Dead تمدید شدند

شبکه‌ی NBC اعلام کرد که سریال کمدی «سوپراستور» (Superstore) را با فصل ششم به پایان می‌رساند. این سریال پس پایان فصل ششم که در حال پخش است با ۱۱۳ اپیزود به انتهای راه می‌رسد. «سوپراستور» در حالی کنسل اعلام شده که «آمریکا فررا» این فصل از سریال جدا شد. فررا قرار بود در پایان فصل پنجم از سریال جدا شود اما در دو اپیزود از فصل ششم به عنوان بازیگر مهمان ظاهر شده است. پخش یازده اپیزود باقی‌مانده‌ی سریال «سوپراستور» ۱۴ ژانویه ادامه پیدا می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این شبکه به زودی فصل جدید سریال کمدی «بروکلین نه-نه» (Brooklyn Nine-Nine) را روی ایر می‌برد و امید زیادی به کمدی‌های جدید «آقای شهردار» (Mr. Mayor)، «راک جوان» (Young Rock) و «کینان» (Kenan) دارد که سال آینده میلادی پخش خواهند شد. «سوپراستور» داستان‌هایی در فروشگاه بزرگ و خیالی «کلود ۹» روایت می‌کند و بازیگرانی چون «بن فلدمن»، «لورن اش»، «کولتن دان»، «نیکو سانتوس»، «نیکول ساکورا»، و «مارک مک‌کینی» در آن ایفای نقش کردند.

سریال کمدی Superstore با فصل ششم به پایان می‌رسد؛ Masked Singer و Fear The Walking Dead تمدید شدند

«جاستین اسپیتزر» نویسنده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال است. او در حال کار بر روی فیلمنامه‌ی آزمایشی «خودروی آمریکایی» (American Auto) برای NBC است که داستانش در یک کمپانی خودروسازی بزرگ در دیترویت روی می‌دهد.

پنجشنبه ۳ دسامبر شبکه‌ی AMC نیز اعلام کرد که فصل هفتم سریال «از مردگان متحرک بترس» (Fear the Walking Dead) را تولید می‌کند. این سریال زامبی در میان وقفه‌ای است که میان فصل ششم ایجاد شده. بخش اول از فصل ششم سریال در ماه نوامبر به پایان رسید، در حالی که با شیوع پاندمی یک اپیزود کمتر از هشت اپیزود برنامه‌ریزی‌شده تولید و پخش شد. تولید فصل هفتم سریال در سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد و اواخر سال ۲۰۲۱ یا اوایل ۲۰۲۲ روی ایر می‌رود. ۹ اپیزود باقی‌مانده از فصل ششم نیز اوایل سال ۲۰۲۱ روی ایر می‌رود.

در سریال «از مردگان متحرک بترس» بازیگرانی چون «آلیسیا دبنم کری»، «کلمن دومینگو» و «روبن بلیدز» نقش‌آفرینی کرده‌اند. در فصل‌های اخیر بازیگران سابق سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) از جمله «لنی جیمز»، «آستین آملیو»، «دانای گارسیا»، «مگی گریس» و «الکس نیکنسن» نقش‌های کوتاهی بازی کردند. صفحه‌ی توییتر رسمی سریال «از مردگان متحرک بترس» تولید فصل هفتم را تأیید کرده است.

شبکه‌ی فاکس ۲ دسامبر اعلام کرد که فصل پنجم مسابقه‌ی پربیننده «خواننده نقاب‌دار» (The Masked Singer) را می‌سازد. اپیزود نیمه‌نهایی فصل چهارم چهارشنبه شب از این شبکه روی ایر رفته است. تولید فصل چهارم در ماه آگست گذشته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفته بود. در این فصل شانزده شرکت‌کننده حاضر بودند. «کن جیونگ»، «جنی مک‌کارتی»، «نیکل شوارزینگر» و «رابین تیکل» داوران این مسابقه‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید