news-background
news-background

سریال‌هایی که در ماه ژوئن ۲۰۱۹ منتظر آن‌ها هستیم

بازی تاج و تخت آمد و تمام شد و رفت. طرفدارانی که ماه‌ها منتظر سریال محبوبشان بودند، بالاخره به آن رسیدند. البته اکثر آن‌ها ناراضی بودند، اما حالا که آن تمام شده، سریال‌های خوب جدیدی برای تماشا هست. از «چرنوبیل» که قبلا آن را معرفی و پیشنهاد کرده بودیم و حالا یکی از پرطرفدارترین سریال‌های در حال پخش شده، تا «تبصره‌ی ۲۲» با بازی جورج کلونی. و سریال‌های جدیدی مانند «بلندترین صدا» که این ماه می‌آیند.

مانند ماه‌های قبل برایتان لیست سریال‌های این ماه را تهیه کرده‌ایم. در این ماه باید آماده‌ی هنرنمایی راسل کرو، نایومی واتس، مریل استریپ، زندایا، کوین بیکن، بن کینگزلی، فرد آرمسن، مایلز تلر و ... در قاب تلویزیون باشیم. در انتها هم لیست سریال‌هایی که فصل جدید آن‌ها در ماه ژوئن خواهد آمد، از «سرگذشت ندیمه» و «دروغ‌ها‌ی کوچک بزرگ» گرفته، تا «جسیکا جونز» و «لژیون» و... را برایتان آماده کرده‌ایم.

همچنین اگر از برنامه عقب هستید، می‌توانید لیست ماه‌های آوریل، مارس و مه را در لینک‌های مربوطه مشاهده کنید.

نوسفراتو (NOS4A2)

شبکه: AMC   تاریخ پحش: ۲ ژوئن

بر اساس رمانی از جو هیل به همین نام ساخته شده. زکری کوینتو نقش آنتاگونیستی به اسم چارلی مانکس را ایفا می‌کند که در تلاش است دنیایی جادویی بسازد که در آن هیچ کودکی شاد نباشد. اپیزود اول این سریال در جشنواره SXSW با استقبال روبرو شد.

رحمت دائمی با مسئولیت محدود (Perpetual Grace, LTD)

شبکه: EPIX  تاریخ پخش: ۲ ژوئن

یک مجرم سابقه‌دار در تلاش برای کلاهبرداری از کشیش کلیسا در یک شهر کوچک، با مشکلات غیرقابل پیش‌بینی مواجه می‌شود. او درمی‌یابد که کشیش و همسرش خودشان درگیر اجرای یک عملیات پیچیده هستند. نقش مجرم را جیمی سیمپسون و نقش کشیش را بن کینگزلی و همسرش را جکی ویور بازی می‌کنند. سازتده‌ی سریال، خالق «پتریوت» استیو کانرد و همکارش بروس تریس هستند.

اخبار هفتگی (The Weekly)

شبکه: FX  تاریخ: ۲ ژوئن

محصول بنگاه خبرپراکنی نیویورک تایمز است برای شبکه‌ی FX. یک برنامه‌ی مستند خبری است که به بررسی اخبار و اتفاقات هفته‌ی گذشته می‌پردازد. از آنجا که اسم نیویورک تایمز بالای آن خورده، انتظار می‌رود در دقت و صحت اخبار و نشر اطلاعات، همانند نشریه‌ی مذکور قابل اعتماد و دقیق باشد.

شاهزاده‌ی آمریکایی (American Princess)

شبکه: Liftime   تاریخ پخش: ۲ ژوئن

در این سریال درام جورجیا فلود نقش زنی را بازی می‌کند که از یک ازدواج تدارک دیده شده در خانواده‌ای معروف در نیویورک فرار می‌کند و در مسیرش به نمایشگاهی با تم رنسانس برمی‌خورد. او در این نمایشگاه با گروهی از بازیگران و هنرمندان قرون وسطایی آشنا می‌شود. این آشنایی برای آن‌ها ماجراهایی به ارمغان می‌آورد.

ترسناک‌ها (Los Espookys)

شبکه: HBO  تاریخ پخش: ۱۴ ژوئن

اولین سریال اسپانیایی زبان شبکه‌ی معظم HBO حول ماجراهای خانواده‌ای می‌گردد که شغلشان ساختن وسایل و تجربیات ترسناک برای مشتریان روزمره‌شان است. این سریال کمدی توسط خولیو تورس، آنا فاربگا و فرد آرمسن ساخته شده و خود آن‌ها در آن به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

جت (Jett)

شبکه: Cinemax  تاریخ پخش: ۱۴ ژوئن

پانزده سال بعد از «کارن سیسکو»، کارلا گوگینو بار دیگر به سریالی پیوسته تا در آن به روش خودش با مجرمان مقابله کند. گوگینو نقش یک زندانی سابق که تازه از زندان آزاد شده را بازی می‌کند که از دانش خود برای سرکیسه و کله‌پا کردن همکاران مجرم خودش استفاده می‌کند. در کنار گوگینو، جیانکارلو اسپوزیتو، النا آنایا و مایکل آرونو به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پیرتر از آنکه جوانمرگ شویم (Too Old To Die Young)

شبکه: Amazon Prime  تاریخ پخش: ۱۴ ژوئن

نیکلاس وندینگ رفن که با فیلم‌های درخشانی مانند «بران» و «برانسون» شناخته می‌شود، سراغ تلویزیون آمده تا در این عرصه هم خودی نشان بدهد. داستانی که او روایت می‌کند، داستان مامور پلیسی است که در دنیای تبه‌کاری زیرزمینی باید با دشمنانش مقابله کند. کارگردان این سریال خود رفن است و نویسنده‌ش اد بروبیکر که سابقه‌ی نوشتن کامیک بوک را در کارنامه دارد. لیست کنجکاوی برانگیز بازیگران سریال هم شامل لیست جذاب مایلز تلر، جنا مالون، جان هاکس و بیلی بالدوین می‌شود.

شهری بر روی تپه (City On A Hill)

شبکه: Showtime  تاریخ: ۱۶ ژوئن

به اواسط دهه ۹۰ میلادی در بوستون می‌رویم، یک مامور فاسد FBI که کوین بیکن نقش او را بازی می‌کند. او باید با یک دادستان با بازی آلدیس هاج همکاری کند که برهمکنش بین این دو رابطه‌ای پرتنش ایجاد می‌کند. این دو با هم به سراغ یک گروه دزدِ ماشین می‌روند تا آن‌ها را گیر بیندازند.

رضایت (Euphoria)

شبکه: HBO تاریخ پخش: ۱۶ ژوئن

داستان این سریال، زندگی دبیرستانی و مشکلات و چالش‌های آن را روایت می‌کند. که چگونه جوانان دبیرستانی با موانع و مشکلات روزمره و مخصوص به سن خود روبرو می‌شوند. با توجه به تم حساس آن، به نظر می‌رسد که این سریال که خالق آن سم لوینسون است، پاسخ HBO به سریال ۱۳ دلیل (13 Reasons Why) باشد.

هتل بزرگ (Grand Hotel)

شبکه: ABC  تاریخ پخش: ۱۷ ژوئن

از یک سریال تلویزیونی اسپانیایی اقتباس شده. درباره‌ی خانواده‌‎ای است که هتلی در میامی را اداره می‌کنند. این سریال داستان بین شخصیت‌ها و روزمرگی آن‌ها را روایت می‌کند. یک خانواده‌ی ثروتمند و روابط آن‌ها با کارمندانشان و روابط تجاری آن‌ها و کارهایی که برای بقای تجارتشان دست به آن می‌زنند.

آلترناتینو با آرتورو کاسترو (Alternatino With Arturo Castro)

شبکه: Comedy Central  تاریخ پخش: ۱۸ ژوئن

یک کمدی آیتمی جدید در شبکه کامدی سنترال که آرتورو کاسترو خالق آن است. کمدی‌ای که بیشتر محتوای آمریکای لاتین دارد. با تمرکز بیشتر بر روی تجربیات شخصی خود کاسترو، این شو قرار است بدفهمی‌ها و استریوتایپ‌هایی که هنرمندان آمریکای لاتین در صنعت سرگرمی جریان اصلی با آن‌ها روبرو می‌شوند را روایت کند.

جاه‌طلبی‌ها (Ambitions)

شبکه: OWN  تاریخ پخش: ۱۸ ژوئن

رابین گیونز شخصیت اصلی این درام شبکه OWN را بازی می‌کند. ماجرایی که در دل دنیای پر هرج و مرج سیاسیِ آتالانتا اتفاق می‌افتد. به زندگی پرآشوب شهردار می‌پردازد و داستانی ترکیبی، از ماجراهای سیاسی، مشکلات قانونی و عاشقانه در آن به تصویر کشیده می‌شود. خالقان آن جیمی گیدنز و ویل پکر هستند.

چی شد؟؟! (??!What Just Happened)

شبکه: Fox  تاریخ پخش: ۳۰ ژوئن

این شو پارودی‌ای از شوهای بعد از نمایش است. فرد سویج در این شو، قرار است درباره‌‎ی برنامه‌ای که وجود خارجی ندارد صحبت کند و مهمانانی را دعوت کند. مهمانانی که اثر مورد بحثشان هم وجود خارجی ندارد. این پاردوی قرار است در نه قسمت از شبکه فاکس پخش شود.

بلندترین صدا (The loudest Voice)

شبکه: Showtime  تاریخ پخش: ۳۰ ژوئن

راسل کرو در این سریال کوتاه که بر اساس واقعیت ساخته شده، نقش مغز متفکر شبکه‌ی فاکس نیوز یعنی راجر آیلس را بازی کند. ماجرا پیرامون چگونگی بنا شدنِ این شبکه شکل می‌گیرد. گابریل شرمن نویسنده کتاب منبع اقتباس، قسمت اول این سریال را به همراه نویسنده‌ی برنده‌ی جایزه اسکار تام مک کارتی به نگارش درآورده. در این سریال علاوه بر کرو، نایومی واتس، ست مک فارلن، سیه‌نا میلر، آنابل والیس و سیمون مک‌برنی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

رخ (The Rook)

شبکه: Starz  تاریخ پخش: ۳۰ ژوئن

جدیدترین سریال شبکه‌ی استارز به دنیای زیرزمینی جاسوسان سرک می‌کشد. با ذکر این نکته که این سریال پیچشی ماوراء‌الطبیعه نیز خواهد داشت. اما کرینول، جولی ریچاردسون و الیویا مان در این سریال نقش سه ماموری که باید پرونده‌ی خودکشی‌های مرموزی را حل کنند به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

در ادامه هم سریال‌هایی که فصل جدید آن‌ها در این ماه می‌آید را مرور می‌کنیم:

از مردگان متحرک بترس (Fear The Walking Dead)

فصل ۵

شبکه: AMC  تاریخ پخش: ۲ ژوئن

آینه‌ی سیاه (Black Mirror)

فصل ۵ شبکه: Netflix  تاریخ پخش: ۵ ژوئن

سرگذشت ندیمه (The Handmaid’s Tale)

فصل ۳

شبکه: Hulu  تاریخ پخش: ۵ ژوئن

بزرگ‌سالی (Grown-ish)

فصل ۲

شبکه: Freeform  تاریخ پخش: ۵ ژوئن

ملکه‌ی جنوب (Queen Of The South)

فصل ۴

شبکه: USA Network  تاریخ پخش: ۶ ژوئن

جانشین از پیش تعیین‌شده (Designated Survivor)

فصل ۳

شبکه: Netflix  تاریخ پخش: ۷ ژوئن

دروغ‌های کوچک بزرگ (Big Little Lies)

فصل ۲

شبکه: HBO تاریخ پخش: ۹ ژوئن

پنجه‌ها (Claws)

فصل ۳

شبکه: Showtime  تاریخ پخش: ۹ ژوئن

ژست (Pose)

فصل ۲

شبکه: FX  تاریخ پخش: ۱۱ ژوئن

کریپتون (Krypton)

فصل ۲

شبکه: SyFy  تاریخ پخش: ۱۲ ژوئن

جوان‌تر (Younger)

فصل ۶

شبکه: TV Land  تاریخ پخش: ۱۲ ژوئن

جسیکا جونز (Marvel’s Jessica Jones)

فصل ۳

شبکه: Netflix  تاریخ پخش: ۱۴ ژوئن

غیابی (Absentia)

فصل ۲

شبکه: Amazon Prime  تاریخ پخش: ۱۴ ژوئن

انحراف (The Detour)

فصل ۴ شبکه: TBS  تاریخ پخش: ۱۸ ژوئن

یلواستون (Yellowstone)

فصل ۲

شبکه: Paramount Network  تاریخ پخش: ۱۹ ژوئن

تاریک (Dark)

فصل ۲

شبکه: Netflix  تاریخ پخش: ۲۱ ژوئن

لژیون (Legion)

فصل ۳

شبکه:FX  تاریخ پخش: ۲۴ ژوئن

  شما مشتاق کدام سریال‌ها هستید؟ کدام یک را به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟ مانند همیشه نظراتتان را برایمان بنویسید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۳۶

to old to die young ((از سبک کار گردانی نیکلاس وندینگ رفن و کادر بندی و موسیقی که برا فیلماش انتخاب میکنه خیلی خوش میاد البته منظورم دوتا فیلمه the neon demon و drive هستش بقییه فیلم هاش رو ندیدی هم ندیدی)) و big little lies

نمایش اسپویل
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ۱۸:۴۴

از این لیست فقط Legion و Dark واسه بقیه وقت نزارید از ما گفتن بود

نمایش اسپویل
۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ۱۹:۴۳

یکی از سریالایی که منتظرشم ولی چندان مورد انتظار بقیه نیست ، year of the rabbit ه که بنظر میاد کمدی جالبی باشه. ۵ روز دیگه شروع میشه. امیدوارم تو 30nama قرار بگیره??

نمایش اسپویل
۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۱۲

من منتظر اینام: Black Mirror , Big Little Lies , Jessica Jones , Dark , The Loudest Voice و The Rook

نمایش اسپویل
۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۰۰

من معمولا سعی میکنم تمام سریالها رو دنبال کنم اگه وقت کنم پس منتظر همشون هستم. کلا سریال رو به فیلم ترجیه میدم چون به نظرم در خال خاضر سریالها خیلی پرمحتواتر و پر هیجان تر و خوش ساخت تر از فیلمهایی هستش که رو اکران میرن. البته این نظر شخصی من هستش.

نمایش اسپویل
بیشتر