news-background
news-background

سریال‌هایی که در ماه سپتامبر ۲۰۱۹ منتظر آن‌ها هستیم

فصل پاییز دارد کم‌کم از راه می‌رسد. سریال‌های پاییزی از اواخر این ماه به تلویزیون می‌آیند و مهم‌ترین سریال‌های شبکه‌های سراسری به روی آنتن می‌رود. سریال‌های درام پرطرفداری مانند «امپایر»، «این ما هستیم» و «آناتومی گری». همچنین سیت‌کام‌ها و سریال‌های انیمیشن پرطرفدار نظیر فصل آخر «خانواده‌ی مدرن»، یا «مرد خانواده» و «خانواده سیمپسون». جشن جوایز امی هم در همین ماه برگزار می‌شود.

اما قبل از سریال‌های پرطرفدار، سریال‌های جدیدی هم با بازی ستارگان معروف به برنامه شبکه‌های تلویزیونی اضافه می‌شود. ستاره‌هایی نظیر والتر گاگینز، فارست ویتاکر، کوبی اسمالدرز، مایکل شین و تونی کالت. مانند همیشه در انتهای لیست هم، فهرست سریال‌هایی که فصل جدیدشان در این ماه می‌آید را برایتان آماده کرده‌ایم.

 

وو تنگ: یک حماسه‌ی آمریکایی (Wu-Tang: An American Saga)

شبکه: Hulu   تاریخ پخش: ۴ سپتامبر

این دومین سریال با محوریت این گروه افسانه‌ای بعد از مستندی که چندماه قبل پخش شد است. یک سریال که به پیدایش و شکل‌گیری این گروه می‌پردازد. در ۱۰ قسمت از شبکه‌ی هولو پخش می‌شود و در آن اشتون سندرز و دیو ایست نقش جوانی اعضای گروه را بازی می‌کنند. شخص RZA خودش یکی از خالقان سریال است که به همراه اکس تس نویسنده «نگهبانان» آن را خلق کرده.

 

زوج درمانی (Couples Therapy)

شبکه: Showtime   تاریخ پخش: ۶ سپتامبر

این مستند جدید داستان زوج‌های واقعی را دنبال می‌کند. زوج‌هایی که به جلسات درمانی دکتر اورنا گورالنیک آمده‌اند. هر قسمت از این سریال ۹ قسمتی به بررسی عواطف و احساسات و هوس‌های افراد می‌پردازد و داستان مشکلات و خیانت‌ها و عدم وفاداری آن‌ها را با توجه به گذشته و زندگی شخصی هرکدامشان به تصویر می‌کشد.

 

گفتگوی خوب با آنتونی جزلنیک (Good talk With Anthony Jeselnik)

شبکه: Comedy Central   تاریخ پخش: ۶ سپتامبر

در این برنامه گفتگو محور جدید، جزلنیک تلاش می‌کند روح مصاحبه‌های پادکست‌اش را به تلویزیون بیاورد. دوستانش از حیطه‌ی استند آپ کمدی را به برنامه‌اش آورده و درباره جنبه‌های مختلف زندگی آن‌ها به گفتگو می‌نشیند. و سعی می‌کند ساعت مفرحی برای مخاطبان فراهم کند.

 

انجام نشده (Undone)

شبکه: Amazon Prime Video   تاریخ پخش: ۱۳ سپتامبر

آلما پس از زنده ماندن در یک تصادف سنگین و کشنده، شروع به ارتباط با پدر مرده‌اش می‌کند. با راهنمایی پدرش، او یاد می‌گیرد که چگونه تار و پود فضا زمان را دستکاری کند تا دنیا را به حالتی برگرداند که پدرش هنوز زنده بود. این داستان که به شیوه‌ی انیمیشن روتوسکوپ روایت می‌شود، توسط کیت پاردی و رفائل راب واکسبرگ خلق شده و رزا سلزار در آن به ایفای نقش پرداخته است.

 

باورنکردنی (Unbelievable)

شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۱۳ سپتامبر

این سریال بر اساس داستانی واقعی ساخته شده و قصه دختری را روایت می‌کند که ادعا می‌کند مورد تجاوز قرار گرفته اما به دلیل کمبود شواهد و مدارک با اتهام دروغگویی روبرو می‌شود. داستانی که به خودی خود تکان‌دهنده است اما با توجه به موج اخیر هالیوود ممکن است به بیراهه کشیده شود. کیتلین دیور نقش دختر را بازی می‌کند و تونی کالت و مریت ویور ایفاگر نقش دو کارآگاهی هستند که به دنبال یافتن حقیقت می‌روند.

 

موسیقی کانتری (Country Music)

شبکه: PBS   تاریخ پخش: ۱۵ سپتامبر

جدیدترین دستاورد بزرگ کن برنز تاریخچه‌ای از یکی از تاثیرگذارترین ژانرهای موسیقی آمریکا است. با دنبال کردن زندگی و آثار تعدادی از بزرگ‌ترین هنرمندان عرصه‌ی موسیقی کانتری، این سریال هشت قسمتی، در زمان ۱۶ ساعته‌اش به تاثیر متقابل این موسیقی و فرهنگ یک ملت در طول تاریخ می‌پردازد.

 

کمی دیروقت همراه لیلی سین (A Little Late With Lilly Singh)

شبکه: NBC   تاریخ پخش: ۱۶ سپتامبر

آخرین شوی اضافه شده به صف آخر شب شبکه‌ی ان‌بی‌سی، لیلی سین را در مقام مجری خود می‌بیند. او از چنل پرطرفدار یوتیوبش به تلویزیون آمده تا لحن و استایل خودش را به یک شبکه فراگیر بیاورد و بخت خودش را در یک شوی آخر شبی امتحان کند.

 

پسر بدلی (Prodigal Son)

شبکه: Fox   تاریخ پخش: ۲۳ سپتامبر

از روی لج‌بازی با پدرش یا بخاطر مقابله با او که یکی از بدنام‌ترین قاتلان کشور است، مالکوم برایت به عضویت FBI درمی‌آید. حالا در عین اینکه خودش به شکار قاتلان می‌رود، نگاهی به پدرش دارد تا به او کمک کند درون ذهن قاتلان را دریابد. نقش پدر را مایکل شین و نقش پسر را تام پین بازی می‌کند. از سایر بازیگران می‌توان به لو دایاموند فیلیپس، کیکو آگنا و بلمی یونگ اشاره کرد.

 

استامپ‌تاون (Stumptown)

شبکه: ABC   تاریخ پخش: ۲۵ سپتامبر

دکس پاریوس یک ارتشی سابق است که بعد از بازگشت به خانه‌اش در پورتلند پس از یک دور خدمت در ارتش، به عنوان یک کارآگاه خصوصی به سراغ ماجراهای جدید و غیرمنتظره می‌‎رود. او علاوه بر مراقبت از برادرش و درگیری در یک رابطه‌ی عاشقانه پرماجرا، باید هم به دنبال مجرمان برود و هم با نیروهای قانونی که روش‌های غیرمرسوم او را برنمی‌تابند سر و کله بزند. نقش این کارآگاه خصوصی را کوبی اسمالدرز ایفا می‌کند.

 

نمایش ترسناک (Creepshow)

شبکه: Shudder   تاریخ پخش: ۲۶ سپتامبر

این سریال بر اساس فیلمی به همین نام به کارگردانی جورج رومرو و نویسدگی استیون کینگ محصول سال ۱۹۸۲ ساخته شده. این سریال ۶ قسمتی همانند فیلم اصلی شامل موضوعات و داستان‌های ترسناک مختلفی می‌شود و روکسین بنجامین و گرگ نیکوترو از کارگردانان آن هستند.

 

اهریمن (Evil)

شبکه: CBS   تاریخ پخش: ۲۶ سپتامبر

یک روان‌درمان‌گر و یک محقق از کلیسای کاتولیک به احتمالات وجود شیاطین در دنیا می‌پردازند. در این سریال کتیا هربز نقش روان‌درمان‌گر و مایک کولتر نقش محقق را بازی می‌کند و از سایر بازیگران می‌توان به آسیف مندوی و مایکل امرسون اشاره کرد. این جدیدترین اثر مایکل کینگ و رابرت کینگ خالقان «مبارزه‌ی خوب» و «همسر خوب» است.

 

سمت آفتابگیر (Sunnyside)

شبکه: NBC   تاریخ پخش: ۲۶ سپتامبر

کال پن ستاره‌ی این سریال جدید است که در آن نقش یک مقام رسمی را ایفا می‌کند که راهنمایی گروهی از ساکنان منطقه‌ی کویینز در طول فرآیند مهاجرت را بر عهده دارد. پن که از خالقان این سریال هم هست، در کنار خودش مت ماری از جمله دست‌اندرکاران «Saturday Night Live»، «پارک‌ها و تفریح‌ها» و «مکان خوب» را هم به همراه دارد.

 

اسب تک‌شاخ (The Unicorn)

شبکه: CBS   تاریخ پخش: ۲۶ سپتامبر

دِرامدی (ترکیبی از کمدی و درام) جدید شبکه‌ی سی‌بی‌اس، پیرامون وید فلتون با بازی والتر گاگینز شکل می‌گیرد. که تلاش می‌کند بعد از مرگ ناگهانی همسرش، خانواده‌اش را در کنار هم نگه‌دارد. به همراه حمایت‌های دختران و دوستانش، او تلاش می‌کند که از هر طریقی که ممکن است اجازه بدهد عشق جدیدی وارد زندگی‌اش شود. از دیگر بازیگران این سریال، راب کاردری، مایکلا واتکینز و عمر بنسون را می‌توان نام برد.

 

پدرخوانده‌ی هارلم (Godfather Of Harlem)

شبکه: EPIX   تاریخ پخش: ۲۹ سپتامبر

فارست ویتاکر به تلویزیون آمده تا نقش یک گنگستر واقعی به نام بامپی جانسون را بازی کند. کسی که هم تجربه‌ی اجیر شدن به عنوان خلافکار و هم تجربه عنوان ریاست گروه‌های خلافکاری در دهه‌های پنجاه و شصت میلادی را دارد. خالق سریال کریس برانکاتو یکی از خالقان «نارکوس» است که در ۱۰ قسمت فصل اول آن، به روایت داستان خلق سازمان تبه‌کاری او در گوشه‌ای از نیویورک می‌پردازد که سرانجام با همکاری با لاکی لوچیانو همراه شد.

 

در ادامه هم لیست سریال‌هایی که فصل جدید آن‌ها در این ماه می‌آید را می‌توانید مشاهده کنید.

 

تایتانز (Titans)

فصل ۲

شبکه: DC Universe   تاریخ پخش: ۶ سپتامبر

   

آقای مرسدس (Mr. Mercedes)

فصل ۳

شبکه: Audience   تاریخ پخش: ۱۰ سپتامبر

 

این‌قدر نزدیک (This Close)

فصل ۲

شبکه: Sundance TV    تاریخ پخش: ۱۲ سپتامبر

 

آقای بینابین (Mr Inbetween)

فصل ۲

شبکه: FX   تاریخ پخش: ۱۲ سپتامبر

 

داستان ترسناک آمریکایی: ۱۹۸۴ (American Horror Story: 1984)

فصل ۹

شبکه: FX   تاریخ پخش: ۱۸ سپتامبر

 

دکتر خوب (The Good Doctor)

فصل ۳

شبکه: ABC   تاریخ پخش: ۲۳ سپتامبر

 

خانواده کانر (The Conners)

فصل ۲

شبکه: ABC   تاریخ پخش: ۲۴ سپتامبر

 

این ما هستیم (This Is Us)

فصل ۴

شبکه: NBC   تاریخ پخش: ۲۴ سپتامبر

 

امپایر (Empire)

فصل ۶

شبکه: FOX   تاریخ پخش:۲۴ سپتامبر

 

خانواده مدرن (Modern Family)

فصل ۱۱

شبکه: ABC   تاریخ پخش ۲۵ سپتامبر

 

والدین تنها (Single Parents)

فصل ۲

شبکه: ABC   تاریخ پخش: ۲۵ سپتامبر

 

فیلادلفیا همیشه آفتابی است (It’s Always Sunny In Philadelphia)

فصل ۱۴

شبکه: FXX   تاریخ پخش: ۲۵ سپتامبر

 

ساوت پارک (South Park)

فصل ۲۳

شبکه: Comedy Central   تاریخ پخش: ۲۵ سپتامبر

 

شلدون جوان (Young Sheldon)

فصل ۳

شبکه: CBS   تاریخ پخش: ۲۶ سپتامبر

 

آناتومی گری (Grey’s Anatomy)

فصل ۱۶

شبکه: ABC   تاریخ پخش: ۲۶ سپتامبر

 

جای خوب (The Good Place)

فصل ۴

شبکه: NBC   تاریخ پخش: ۲۶ سپتامبر

 

چگونه از قتل قسر در برویم (How to Get Away With Murder)

فصل ۶

شبکه: ABC   تاریخ پخش: ۲۶ سپتامبر

 

خانواده سیمپسون (The Simpsons)

فصل ۳۱

شبکه:FOX   تاریخ پخش: ۲۹ سپتامبر

 

برگر باب (Bob’s Burgers)

فصل ۱۰

شبکه: FOX   تاریخ پخش: ۲۹ سپتامبر

 

مرد خانواده (Family Guy)

فصل ۱۸

شبکه: FOX   تاریخ پخش: ۲۹ سپتامبر

  شما از بین این همه سریال منتظر کدام هستید؟ کدامیک را به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟ مانند همیشه نظراتتان را برایمان بنویسید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۴۶

شاید باورتون نشه اما من هیچکدومو ندیدم :)) فقط فصل اول American Horror Story دیدم و البته منتظر هیچکدوم از اینها هم نبودم البته سریال محبوب که دنبال کنم زیاده ولی هیچکدوم سپتامبر نمیان

نمایش اسپویل
۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ۲۲:۱۸

منتظر Family Guy

نمایش اسپویل